Jurek

Erfaren kontorsansvarig till internationellt bolag i Solna

Arbetsbeskrivning

I rollen som kontorsansvarig hos vår kund kommer tillhöra deras Facility Management Team och tillsammans med dina kollegor säkerställa att internservicen håller högsta nivå. Ni ansvarar för ett större kontor där dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:

 

• Ansvar för reception och att ta emot besökare samt boka konferensrum

• Administrativ support till interna medarbetare

• Beställa kontorsmaterial och hantera inköp

• Vara kontaktperson gentemot leverantörer

• Avtalshantering

 

Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start i början av januari 2022 och som sträcker sig inledningsvis 3 månader – med möjlighet till förlängning. Arbetet utförs i kundens lokaler i Solna.

 

 

Vem söker vi till denna roll?

Vi söker dig som har mångårig erfarenhet som kontorsansvarig där du varit ansvarig för allt från leverantörskontakter till avtalshantering och budgetarbete. Vi ser också att du har en god systemkunskap samt att du har mycket goda kunskaper i engelska – då vår verksamhet är utpräglat internationell. Har du även erfarenhet av att projektleda kontorsförändringar ser vi det som starkt meriterande.

 

Som person är du social, professionell och har en naturlig fallenhet för service. Du har ett proaktivt och strukturerat förhållningssätt och lämnar ingenting åt slumpen, samtidigt som du är prestigelös och hjälper till där det behövs. Du tar gärna egna initiativ och har en god administrativ förmåga.

 

 

Du erbjuds

Du erbjuds en självständig och rolig roll på ett spännande företag inom dagligvaruhandeln. Uppdraget förväntas starta i början av januari 2022 och löpa inledningsvis 3 månader. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Susanna Waering på susanne.waering@jurek.se

 

Välkommen in med din ansökan redan idag då vi går igenom urvalet löpande!

 

 

Om verksamheten

Vi på Jurek är specialister på att rekrytera och hyra ut konsulter på alla nivåer inom Law, Finance, HR, Marketing & Communication och Business Support. Vi arbetar passionerat och effektivt med att hitta, skapa och matcha talang.

 

Sökord: kontorsansvarig, kontorsassistent, Office Manager, Office Admin, Office Coordinator, Office Administrator.

 

Område: Solna

Anställning: Visstid

Omfattning: Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Solna . Publicerat : 5 januari

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Erfaren kontorsansvarig till internationellt bolag i Solna