Jurek

Sales Administrator till Avanade

Avanade växer och söker nu en ytterligare kollega till Stockholmskontoret. Har du några års erfarenhet av administration och ett intresse för finans? Vill du komma till en arbetsplats där du får lära av erfarna kollegor och kan utvecklas långsiktigt? Då kanske rollen som Sales Administrator är rätt för dig.

 

 

Arbetsbeskrivning

I rollen som Sales Administrator supporterar du den nordiska säljfunktionen med kontraktshantering, analys, uppföljning och rapportering av statistik. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med Business Operation Director och Nordic Sales Operations Lead med att säkerställa att regelverk och rekommendationer efterlevs och att ni har en strategisk helhetssyn över säljprocesserna. Du kommer att delta i revenue calls och säljmöten samt sköta viss administration kopplat till detta.

 

 

Din profil

Vi söker dig som har några års erfarenhet av administrativt arbete, gärna från en säljorganisation. Du trivs i en högpresenterade miljö med ett stundtals högt tempo och vill komma till en organisation där du kan utvecklas långsiktigt. För att lyckas i rollen krävs en ekonomisk förståelse, och har du en universitetsexamen inom ekonomi, finans eller liknande ser vi det som meriterande. Vidare behöver du goda IT-kunskaper, särskilt i Excel där du förväntas kunna bygga tabeller, skapa formler och hantera större datamängder.

 

Som person har du ett starkt personligt driv samt är utåtriktad och initiativtagande. Du är självgående och har en förmåga att hantera flera projekt och arbetsuppgifter parallellt, utan att för den delen tappa strukturen och noggrannheten i ditt arbete. Du har en god analytisk förmåga och trivs i assisterande roller med många kontaktytor.

 

Då du kommer att samarbeta med kollegor runt om i världen behöver du kunna kommunicera obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift.

 

 

Du erbjuds

Avanade tar din personliga utveckling på största allvar. Förutom spännande och utvecklande projekt samt kollegor som delar sin kunskap och erfarenhet, erbjuder Avanade interna utbildningar och mentor som guidar dig igenom organisationen. Avanade har ett uttalat fokus på mångfald och uppmuntrar en arbetsmiljö där varje medarbetares unika kompetens och erfarenheter inte bara räknas, utan rent av är avgörande för deras förmåga att leverera resultat på högsta nivå till sina kunder.

 

I denna rekryteringsprocess samarbetar Avanade med Jurek. Ansökningar hanterar löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag som är den 30 juni 2021. Startdatum enligt överenskommelse. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Angeliqa Haapanen på angeliqa.haapanen@jurek.se

 

 

Om Avanade

Visste du att Avanade är världens största, oberoende, Microsoft innovatör? Vi erbjuder våra medarbetare en chans att vara en del av våra kunders digitala omvandlingsresa och att leda vägen för IT i Sverige – en möjlighet att få säga "Jag var där, vi gjorde det!".

 

Vi förknippas med ledande digital och molnbaserad innovation samt med förmågan att utveckla verksamheter och skapa helhetslösningar som driver kundens affär framåt. Men vi är så mycket mer! Hos oss är stämningen och känslan personlig, inkluderande och positiv. Kort och gott – vi har roligt tillsammans. Oavsett om det är i det dagliga arbetet eller på någon av våra sociala aktiviteter utanför arbetet.

 

Sökord: Operations Administrator, Operations Coordinator, Sales Administrator, Sales Coordinator, Administration, CRM, Sales, Säljkoordinator, Säljadministratör, Sales advisor, Sales support.

 

Område: Stockholm

Anställning: Tillsvidare

Omfattning: Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

Sista ansökningsdag : 30 juni . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 27 maj

Kategorier : Ekonomi & Finans Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Sales Administrator till Avanade