Jurek Bemanning

Office Manager och Business Support till Servisec

Arbetsbeskrivning
Servisec söker nu en Office Manager & Business Support som kommer att agera över flertalet områden på bolaget. Du kommer självständigt att sköta receptionen, ha hand om växeln och ta emot besökare. Som Office Manager kommer du att fixa och hålla iordning på kontoret, hantera inköp och ha kontakt med externa leverantörer och övriga klassiska arbetsuppgifter för en Office Manager.

Inom Business Support rollen kommer du att ansvara för det som rör affärsområdet Parkering. Du ansvarar för de samtal som kommer in från kunder som behöver bemötas och lösas på ett eller annat sätt (viss mailkorrespondens). Vidare kommer du stötta lite inom ekonomi med saker som bankunderlag, kvittoredovisning och kontrollavgifter. Arbetsuppgifterna är varierade och du bör därför trivas med att arbeta såväl högt som lågt.  Rollen är delvis ny och du kommer därför ha chansen att bygga upp den från scratch på ditt egna effektiva sätt.


Vem är du?

Du har några års arbetserfarenhet av kontorsadministration och vet vad som krävs för att sköta ett kontor och reception på alla nivåer. Har du tidigare erfarenhet av kundtjänst/service är det meriterande. Tidigare arbete inom parkeringsbranschen är ett oerhört plus men inget krav. Du trivs med att strukturera, koordinera och planera. Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift. Vidare har du goda datakunskaper inom Office. Det är meriterande om du har viss erfarenhet av att ha arbetat med ekonomi.

Som person söker vi dig som brinner för att ge bra service, är proaktiv och ser vad som behöver göras. Du ligger steget före, hugger i där det behövs och tycker om att ge det där lilla extra. Vidare är du flexibel, glad och sprider energi omkring dig. Du har en härlig inställning, är prestigelös och har skinn på näsan med en touch av ödmjukhet. Slutligen är du en teamplayer!


Du erbjuds

En bred och varierad roll inom ett växande, familjärt och socialt bolag. Ett bolag där nya idéer är välkomna och det är högt i tak. Kontoret är beläget i fina lokaler vid Sickla köpkvarter med härlig utsikt över området. I denna rekrytering samarbetar Servisec med Jurek Rekrytering & Bemanning. Är du intresserad så är du välkommen att söka genom att skicka in ett personligt brev och ditt CV.

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Monia Letmark på monia.letmark@jurek.se. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du söker tjänsten via Jurek Rekrytering & Bemannings hemsida, www.jurek.se. Varmt välkommen med din ansökan!


Om företaget

Idéen till Servisec väcktes för 3 år sedan med tanken att bilda ett nytänkande företag inom säkerhetsbranschen som utmanar traditionella värderingar och affärsmodeller. Vårt fokus på service oavsett tjänst, i kombination med nya innovativa digitala lösningar ser vi som en ny och utmanande affärsmodell. De fyra grundarna har gemensamt c a 50 års erfarenhet inom olika branscher och roller, med service som den gemensamma nämnaren oavsett bakgrund.

Service i olika former oavsett tjänst är vårt främsta fokus. För att uppnå en serviceleverans med hög kvalitet lägger vi stor vikt vid rekrytering och ställer tydliga krav och förväntningar på våra medarbetare. Detta i kombination med olika incitamentsprogram, bonusmodeller och vidareutbildning eller praktik, visar vi att våra medarbetare är viktiga och vill skapa bra förutsättningar till motivation och engagemang, vilket är nyckeln för en kvalitativ leverans av våra tjänster.
 

Område:

Nacka
Stockholms län

Anställning: 

Tillsvidare Heltid

Kontakt:

Monia Letmark



Ansök nu

 

 

Sista ansökningsdag : Om 13 timmar . Arbetsort : Nacka . Publicerat : 19 mars

Kategorier : Ekonomi & Finans Kontor & Administration Kundservice


Senaste jobben från Jurek Bemanning

Alla jobb hos Jurek Bemanning

Liknande jobb Office Manager och Business Support till Servisec