Jurek Bemanning

Inköpssamordnare sökes till södra Stockholmsområdet

 

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

 

 

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi efter en inköpssamordnare som kan arbeta ca två (2) dagar i veckan i en kommunal verksamhet i södra Stockholms området. Du kommer att samordna och följa upp avrop som gjorts av beställare i avtal. Vidare kommer du även att hålla dialog med inköpsavdelningar, vara med och delta i arbetet med upphandlingar, svara på frågor om verksamheten samt svara på frågor vid förlängningar.

 

 

Vem är du?

Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper då vi ser att du har social kompetens, god samarbetsförmåga samt gärna tar egna initiativ. Du ska också arbeta med noggrannhet och flexibilitet.

  • Relevant högskoleutbildning eller motsvarande
  • Tidigare arbetslivserfarenhet av inköp eller upphandlingar
  • Goda kunskaper i MS Office

 

 

Du erbjuds

Ett konsultuppdrag på en kommun i södra Stockholmsområdet på deltid, ca 2 dagar i veckan. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Kajsa Lidén via mail: kajsa.liden@jurek.se

 

Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

 

 

Område:
Södertälje
Stockholms län

 

Anställning: 
Visstid Deltid

 

Kontakt:
Kajsa Lidén


 

 

Ansök nu 

 

 

Sista ansökningsdag : 4 april . Arbetsort : Södertälje . Publicerat : 4 mars

Kategorier : Inköp Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek Bemanning

Alla jobb hos Jurek Bemanning

Liknande jobb Inköpssamordnare sökes till södra Stockholmsområdet