Jurek Bemanning

Executive Assistant till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Vi söker en Executive Assistant till ett internationellt bolag med start i augusti. Din roll är att stötta de seniora ledarna och deras team. Du kommer att arbeta med allt från kalenderbokningar till förberedning och planering av konferenser. Du kommer att arbeta nära affären och ha många interna och externa kontakter.

Dina arbetsuppgifter innefattar bl.a:

- Planering och koordinering gällande både ledarnas kalendrar samt ta emot samtal och mail
- Skapa och modifiera dokument och presentationer för både intern och extern användning
- Hantera reseräkningar och annan administration
- Förbereda och administrera möten, workshops och konferenser
- Vara nyckelperson för de båda teamen gällande planering och andra praktiska bitar
- Ansvara för att informationen på intranätet är korrekt och uppdaterad
- Hantera introduktionen för nyanställda

Vem är du?

Vi söker dig som har arbetat i liknande roller i några år. Vi ser gärna att du har arbetat i en roll där du har stöttat flera seniora nyckelpersoner och där du har arbetat koordinerande och administrativt. Rollen ställer krav på hög integritet och det är viktigt att du kan hantera konfidentiell information på ett professionellt sätt. Vidare söker vi dig som har mycket goda kunskaper i Office-paketet samt är flytande i engelska, både muntligt och skriftligt.

Som person söker vi dig som har en god kommunikativ förmåga samt är duktig på att planera och organisera ditt arbete. Vidare kräver rollen en känsla för detaljer och en taktfullhet. Du bör även ha förståelse för affärer och verksamheten.

Du erbjuds

Ett spännande uppdrag på ett internationellt bolag. Det är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd hos Jurek Rekrytering & Bemanning men arbeta hos vår kund. Startdatum för tjänsten är 13 augusti och uppdraget förväntas pågå i 6 månader. Vår kund sitter centralt på Kungsholmen och tjänsten är på heltid.

Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan redan idag på www.jurek.se. Om du har frågor gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Amanda Rietz på amanda.rietz@jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Område:
Stockholm
Stockholms län

Anställning: 
Visstid Heltid

Kontakt:
Amanda Rietz
0769-48 06 16
amanda.rietz@jurek.se

 Ansök nu

Sista ansökningsdag : 13 juli . Arbetsort : Stockholm

Kategorier : Övrigt


Senaste jobben från Jurek Bemanning

Alla jobb hos Jurek Bemanning

Liknande jobb Executive Assistant till internationellt bolag