Jurek

Brf-Support

Brf-Support

Vill du växa i rollen som brf-support? Trivs du med att få arbeta med många kontaktytor i kombination med administrativt arbete? Då har vi rätt tjänst för dig!

 

Nu söker vi dig som ska vara ett stöd i brf-processerna inom Midroc Properties. Huvudfokus i rollen kommer att vara att utföra delar av processen, samordna processen samt inhämta information och vara aktivt engagerad i att utveckla processen.

 

 

Om Midroc

Midroc Properties utvecklar och förvaltar kommersiella lokaler och bostäder. Projektportföljen omfattar idag 1 100 000 kvm byggrätter med en projektvolym på ca 37 miljarder kronor. Fokus är inriktat på södra Sverige och huvudkontoret finns i Malmö. Midroc Properties har Sveriges nöjdaste medarbetare, vi har blivit utvalda till Sveriges bästa arbetsgivare i Universums undersökning.

 

Midroc Properties ingår i Midroc Europe som utvecklar morgondagens samhälle och industri. Tillsammans med våra kunder utvecklar vi hållbara lösningar för de branscher vi är verksamma i. Vi utgår från Sverige och är verksamma internationellt. Under 2019 omsatte vi cirka 11 miljarder kronor och sysselsatte drygt 4 200 medarbetare.

 

 

Om tjänsten

I rollen som Brf-support kommer ditt huvudsakliga ansvarsområde vara att verka som stöd/support i brf-processen och ansvara för att få en effektiv samt likriktad process med hög kvalitet. Det innebär att hantera den löpande föreningsadministrationen från projektstart till överlämning vid färdigställd produktion och tiden närmast efter tillträdet.

 

En viktig del i rollen är ansvaret för alla de avtal som skall tecknas i föreningens namn. Det innefattar även att bistå vid upphandling av leverantörer för en fungerande förvaltning och drift av den nybyggda bostadsrättsföreningen.

 

Övriga ansvarsområden är hanteringen av garantier, myndighetsregistreringar, protokollhantering, kundavtal/-förteckningar samt informationsskrivningar till kunder.

 

 

Om dig

Vi söker dig med högskoleutbildning inom företrädesvis juridik, ekonomi eller business administration. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat samt en van användare i Officepaketet. Du har körkort och tillgång till bil. Vi ser det som en fördel om du har erfarenhet och kunskap av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare, gärna inom fastighetsbranschen och med bostadsrättsföreningar.

 

Vi tror att du har en mycket god administrativ förmåga som trivs med att ansvara för återkommande arbetsuppgifter med en förmåga att samordna och inhämta information på ett effektivt sätt. Du är en duktig kommunikatör med hög social kompetens och ett positivt, lösningsorienterat förhållningssätt.

 

Vi förutsätter att du är handlingskraftig, stresstålig och målinriktad samt duktig på att ta initiativ kring effektivisering och utveckling av arbetsrutiner. Noggrannhet, ansvarstagande och duktig på att arbeta strukturerat, är andra viktiga egenskaper som du behöver i arbetet där alla strukturer ännu inte alltid är på plats.

 

 

Du erbjuds

Du erbjuds ett konsultuppdrag som löper i 6 - 12 månader, vilket betyder att du kommer vara anställd hos Jurek Rekrytering & Bemanning men arbeta hos Midroc. Om du är rätt person med rätt inställning finns möjlighet att bli anställd av Midroc och därigenom växa i rollen och på sikt ta över fler arbetsuppgifter med ökat ansvar inom brf-processen. Uppdraget är på 80-100% med omgående start. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Karin Thorstensson 073-980 69 27 mail: karin.thorstensson@jurek.se.

 

Urvalsprocessen sker löpande och du är varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

 

Område: Malmö

Anställning: Visstid

Omfattning: Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Malmö . Publicerat : 20 november

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Brf-Support