Jurek Bemanning

Administrativ receptionist till fartfyllt uppdrag på Lindholmen

Till vår globala kund inom fordonsbranschen söker vi nu en administrativ receptionist för ett utvecklande och varierande uppdrag. Du kommer att sitta i vår kunds lokaler på vackra Lindholmen. I rollen som receptionist kommer du att vara ansiktet utåt för bolaget och du kommer att med din positiva energi och goda känsla för service att ge bolagets kunder och övriga gäster ett varmt välkomnande. Har du minst tre års erfarenhet inom reception eller support på ett globalt bolag sedan innan? Talar du dessutom flytande svenska och engelska samt brinner för att ge en god service? Då kan det här varierande uppdraget vara helt rätt för just dig! 


Det här är ett konsultuppdrag med start omgående som inledningsvis kommer att pågå till årsskiftet, med chans till förlängning. 



Arbetsbeskrivning

Vi söker en receptionist vars huvuduppgift kommer att vara att välkomna besökare till vår kund, både personligen och på telefon. Du ansvarar för att besökarna får ett varmt välkomnande och blir hänvisade till rätt plats eller person. Du blir vidare en viktig del i bolagets säkerhetsarbete och det är av stor vikt att rutiner och övervakning sköts korrekt. Utöver den kundmottagande delen av arbetet kommer ditt arbete till stor del att bestå av olika administrativa arbetsuppgifter. Du kommer bl.a. att arbeta med att: 

  • Värna om säkerheten i receptionen genom att föra loggbok över besökare samt dela ut besökskort 
  • Hantera utlåning av samt föra loggbok över utlåning av nycklar till bolagets lokaler
  • Förbereda inför samt ta hand om event och gruppbesök 
  • Administrativ support
  • Förbereda samt korrigera olika dokument
  • Assistera vid bokning av resor och liknande för intern personal 
  • Arrangera, boka och koordinera möten 


Vem är du?

Vi ser att du som söker har minst tre års erfarenhet av arbete som receptionist eller annan supportfunktion inom ett globalt bolag. Vidare talar och skriver du obehindrat på engelska. Det är meriterande om du även talar kinesiska/mandarin, men det är inget krav. Vi ser gärna att du har grundläggande kunskap inom administration. Det är vidare meriterande med erfarenhet av arbete inom ett bolag som arbetar med fordonsdesign. 


För att trivas i den här rollen är du som person kommunikativ och tycker om att träffa många nya människor under dina arbetsdagar. Du har en god förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt. Vidare är du en fena på att hantera stora mängder av information och du har en god förmåga att prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du är skicklig på att nätverka och har en god social förmåga. Du är en självständig person som trivs med att arbeta i ett team, men med ansvar över dina egna arbetsuppgifter. Du har en hög arbetsmoral och brinner för service och kundbemötande. 


Du talar och skriver flytande på engelska. Du har god datorvana och det är meriterande med erfarenhet av systemet SAP. 



Du erbjuds

Du kommer att erbjudas ett fartfyllt och varierande arbete där du dagligen får möjlighet att träffa många nya människor. Du får här möjlighet att leva ut din passion för god service. Du kommer att sitta i receptionen i vår kunds härliga lokaler på Lindholmen i Göteborg. Det här är ett konsultuppdrag som startar omgående och pågår till årsskiftet, med chans till förlängning. 


Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Elin Gulin på elin.gulin@jurek.se. Ansök på www.jurek.se



Område:

Göteborg
Västra Götalands län


Anställning: 

Visstid Heltid


Kontakt:

Elin Gulin

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Göteborg . Publicerat : 5 juni

Kategorier : Kontor & Administration Kundservice


Senaste jobben från Jurek Bemanning

Alla jobb hos Jurek Bemanning

Liknande jobb Administrativ receptionist till fartfyllt uppdrag på Lindholmen