Jurek Bemanning

Administratör till internationellt bolag i skönhetsbranschen

Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Arbetsbeskrivning
Jurek Rekrytering & Bemanning söker nu för kunds räkning en Administratör/Koordinator till ett internationellt bolag i skönhetsbranschen. De har kontor på Gärdet och tjänsten är till en början förlagt till 50% i ca. 3 månader. För rätt person finns det chans till förlängning efter sommaren på heltid. Som Administratör/Koordinator kommer du att arbeta stödjande i en studie för att undersöka om ett nytt varumärke ska integreras i bolaget i Norden. Du kommer att arbeta stöttande till flertalet chefer med administrationen kring kommersiella aktiviteter och sköta informationsuppdateringar i system för att få fram resultatet av projektet. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara följande;

- Uppdatera information i olika system 
- Sköta förbättringar och uppdateringar i olika e-handelsplattformar
- Stötta administrativt i PR & Marknadsaktiviteter för det nya varumärket
- Assistera chefer i strategiska planeringen
- Dubbelkolla prislistor, avtal och testa kampanjer i SAP
- Ta fram resultatrapporter

Vem är du?
Vi söker dig som är systemvan och som har några års erfarenhet av rollen som Administratör på ett internationellt bolag. Du får gärna ha en bakgrund som exempelvis Logistik- eller Utbildningskoordinator och ha arbetat i SAP. Du kommer att ha ett brett kontaktnät och stötta flertalet chefer, så det är viktigt att du tycker om att arbeta administrativt men också socialt i ett högt tempo. Vi ser att du är prestigelös, innovativ och van vid att driva dina egna projekt. För att kvalificera för rollen krävs följande; 

- Du har en utbildning inom Ekonomi eller som Ingenjör
- Minst 2 års arbetslivserfarenhet från liknande roll
- Som person är du strukturerad, har en bra känsla för detaljer och har tidigare arbetat med fler projekt samtidigt
- Du talar och skriver obehindrat på Engelska då detta är koncernspråket
- Tycker om at arbeta i team och är hjälpsam mot dina kollegor
- Erfarenhet av arbete i SAP eller liknande system

Du erbjuds
Tjänsten är perfekt för dig som vill utvecklas i din roll som Administratör/Koordinator hos ett internationellt bolag i skönhetsbranschen. Bolaget är ett världsledande skönhetsföretag som tillverkar märken inom kosmetika, hudvård, dofter, hårfärg och styling. Tjänsten är med omgående start (senast maj) och till en början på 50% i tre månader. Du kommer att vara anställd som konsult för att hjälpa till med ett tillfälligt projekt under sommaren, om behov finns efter projektet så finns det stor chans till förlängning på heltid löpande framåt. För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Victoria Dall, victoria.dall@jurek.se. Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurek.se vi tar inte emot ansökningar via e-post. Skicka in din ansökan idag då vi intervjuar löpande!

Start:
Omgående

Lön:
Enl. ök

Sista ansökningsdag
Intervjuer sker löpande

Område:
Stockholm
Stockholms län

Anställning: 
Tillsvidare Heltid

Kontakt:
Victoria Dall
victoria.dall@jurek.se

 Ansök nu

Sista ansökningsdag : 12 maj . Arbetsort : Stockholm

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek Bemanning

Alla jobb hos Jurek Bemanning

Liknande jobb Administratör till internationellt bolag i skönhetsbranschen