Jurek

Upphandlingsassistent till uppdrag på Kammarkollegiet

Är du en duktig administratör som är van att arbeta med enkätverktyg och i Excel? Just nu söker vi en administratör som kommer stötta Kammarkollegiet upphandlingsenheter. Välkommen in med din ansökan!

 

Arbetsbeskrivning

Du kommer som upphandlingsadministratör främst arbeta med att stötta upphandlingsenheterna. Arbetsuppgifter består följande;

 

• Bearbetning av statistik

• Sammanställning av enkäter

• Arbete med varukorgar

• Ta anteckningar vid möten

• Hjälp med avropsmallar

 

Vem är du?

Vi söker dig som uppfyller följande; 

• Gymnasium eller likvärdig utbildning

• Mycket goda kunskaper i MS Office, särskilt Excel

• Minst tre års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent

• Kunskaper i enkätverktyg

• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

 

Meriterande är om du erfarenhet av arbete med offentlig upphandling, till exempel som assistent eller administratör.

 

Du erbjuds

Du erbjuds ett konsultuppdrag hos vår kund på heltid 100% med start så snart möjligt och pågår i sex (6) månader med chans till förlängning på ytterligare 6 månader. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Kajsa Lidén på kajsa.liden@jurek.se.

 

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

 

Område

Stockholm

Anställning

Visstid

Omfattning

Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 7 november

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Upphandlingsassistent till uppdrag på Kammarkollegiet