Jurek Bemanning

Serviceinriktad receptionist till advokatbyrå i city!

Vi söker nu dig som älskar att ge högklassig service och få utlopp för både din administrativa och kommunikativa förmåga. Vår kund satsar på att alltid ge den bästa servicen, till såväl klienter, leverantörer och kollegor och vi ser att du är en del av detta!

 

Arbetsbeskrivning

Vår kund är belägen mitt i centrala Stockholm och söker dig som vill arbeta tillsammans med drivna och ambitiösa kollegor. Som receptionist kommer du tillsammans med två kollegor ansvara för reception och konferensavdelningen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:

 

  • Ta emot besökare
  • Förbereda konferensrum inför möten
  • Hålla rent och snyggt i allmänna utrymmen
  • Stötta och möjliggöra den dagliga verksamheten för dina kollegor.
  • Övriga administrativa uppgifter som att beställa luncher, posthantering, beställning av diverse kontorsmaterial etc.

 

Vem är du?

Vi söker dig som har arbetat i en liknande roll sedan tidigare, det är mycket meriterande om du kommer från branschen, men dina tidigare erfarenheter kan även vara från hotell, bank & finans, revisonsbyrå eller liknande.

 

Som person är du service minded ut i fingerspetsarna och trivs i en roll där du får underlätta för andra. I denna roll kommer du träffa många olika typer av människor, vilket ställer stora krav på att du har lätt att hantera olika människor i olika situationer.

 

För att bli framgångsrik i denna roll är det av stor vikt att du är en positiv person som löser problem med ett leende på läpparna. Du tar egna initiativ och ser vad som behöver göras, du tvekar inte på att göra det lilla extra och har ett flexibelt mindset!



Du erbjuds

Du erbjuds en bred och varierande roll på en framgångsrik advokatbyrå i framkant, du kommer arbeta tillsammans med engagerade och inspirerande kollegor. Lokalerna ljusa, fräscha och belägna mitt i Stockholms innerstad. Klimatet hos vår kund är öppen, trevligt och mycket vänligt.

 

Detta är ett konsultuppdrag om minst 6 månader, vilket innebär att du kommer vara anställd som konsult hos Jurek rekrytering och bemanning, men arbeta hos vår kund. Det finns god chans till direktanställning efter konsultperioden. Tjänsten planeras att tillsättas i mitten av november.

 

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se. Vi intervjuar löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!

 


Om bolaget

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

 

Sökord: Office Manager, Kontorsansvarig, Service, Konferensvärd, Konferensvärdinna, Växeltelefonist, Hotellreceptionist, Bokningsansvarig, Front Office, Kundmottagare, Koordinator.

 

Område:

Stockholm

Stockholms län

 

Anställning:

Visstid Heltid

 

Kontakt:

Evelina Thimper

evelina.thimper@jurek.se

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 11 oktober

Kategorier : Kontor & Administration Kundservice


Senaste jobben från Jurek Bemanning

Alla jobb hos Jurek Bemanning

Liknande jobb Serviceinriktad receptionist till advokatbyrå i city!