Jurek

Registrator/administratör till kommun

Nu söker vi dig som arbetat i administrativ roll i offentlig verksamhet (alternativt som registrator) där delar av registrators uppgifter ingått.

 

 

Arbetsbeskrivning

• Stämpla inkomna handlingar med dagens datum och fördela posten till rätt person

• Registrera inkomna eller upprättade handlingar i lex (kommunens diarium)

• Expediera beslut/övriga handlingar

• Hantera myndighetsbrevlådan

• Vara behjälplig med handlingar i övrigt tex kolla postfack, scanna och skicka handlingar till övriga medarbetare som arbetar hemifrån etc.

 

 

Vem är du?

Vi ser att du är noggrann och strukturerad. Vidare tror vi att du snabbt kan sätta dig in i nya frågor och kan hantera fler uppgifter samtidigt.

 

• Avslutad gymnasieutbildning, meriterande är om du har utbildning inom relevant område

• Arbetslivserfarenhet av handläggning/registrering från myndighet eller kommun

 

 

Du erbjuds

Ett konsultuppdrag på heltid 100%. Uppdraget förväntas starta 8 mars och löper cirka 3–6 månader. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Kajsa Lidén via mail: kajsa.liden@jurek.se

 

 

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

 

Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

 

Område: Stockholm

Anställning: Visstid

Omfattning: Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 22 februari

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Registrator/administratör till kommun