Jurek

Receptionist/Kontorsassistent till FSN Capital i Stockholm

FSN Capital är en ledande Nordeuropeisk investeringsfirma som etablerades 1999 och är baserad i Oslo, Stockholm, Köpenhamn och München. På vårt nyrenoverade och trivsamma kontor i centrala Stockholm är vi ett sammansvetsat team på omkring 15 medarbetare och vi arbetar tätt med våra kollegor i Norden och Tyskland. Du kan läsa mer om oss och vår verksamhet på www.fsncapital.com.

 

 

Om tjänsten

I rollen som receptionist/kontorsassistent är du vardagens spindel i nätet och du förväntas självständigt eller i team ansvara för såväl administrativa som praktiska kontorssysslor. Vi söker dig som trivs i en kombinerad operativ och administrativ roll och är van att arbeta i en dynamisk kontorsmiljö där du stöttar dina kollegor med vad de kan tänkas behöva hjälp med. I dina arbetsuppgifter ingår bl.a.:

 

• Välkomna gäster och ta emot leveranser. Ansvara för alla praktiska uppgifter inför och under möten on site och via video/calls.

• Daglig drift av reception och växel, ansvara för alla inkommande mejl och post, bud, accesser, nycklar etc.

• Säkerställa att kontor, kök och konferensrum har en trivsam och representativ miljö.

• Ansvara för enklare ekonomiadministration, leverantörskontakter i samband med inköp, beställningar, luncher och kontorsutrustning etc.

• Beställa resor och bidra med generell support till investeringsteamet, hjälpa till med reseräkningar etc.

• Hjälpa till med planering och genomförande av konferenser och andra arrangemang.

• Övriga på ett kontor vanligen förekommande sysslor.

 

Din arbetstid är vanligen mellan 8-17 men kan variera och ibland behöver vi din hjälp utanför kontorstid.

 

 

Profil och kvalifikationer

Vi är alla olika, och hos oss ser vi detta som en tillgång och en förutsättning för en dynamisk prestationskultur där alla bidrar till fortsatt framgång. För att trivas och lyckas i rollen behöver du vara en person som älskar service, är lyhörd och lösningsorienterad med en utåtriktad och positiv personlighet. Du är en strukturerad, noggrann och ansvarstagande person som gillar att ge det lilla extra och sprida glädje omkring dig. Hos oss är tempot varierat med ibland korta deadlines varför du bör ha vana att prioritera och hantera parallella arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har något eller några års erfarenhet av liknande arbete, gärna i internationell miljö.

 

För denna tjänst krävs ett trevligt och tillmötesgående sätt, en representativ personlighet och sunt förnuft. Vidare är det viktigt att du antingen kan eller obehindrat sätter dig in i och använder dig av relevanta verktyg som Microsoft Office, Slack samt faktura- och utgiftssystem. Det är en fördel om du har erfarenhet av Atlassian och känner dig hemma med att uppdatera vår hemsida eller bidra till utveckling av vårt intranät. Engelska är vårt koncernspråk och du bör även känna dig bekväm i svenska i såväl tal som skrift.

 

 

Ansökan

Stämmer ovanstående beskrivning in på dig? Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekrytering och önskar dig varmt välkommen att skicka in din CV och ett personligt brev så snart som möjligt via nedanstående länk. I denna rekrytering samarbetar vi med Jurek Rekrytering & Bemanning. Urvalsprocess och intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning kan ske innan slutdatum. För mer information om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Susanne Waering via mejl: susanne.waering@jurek.se.

 

Område:

Stockholm

Stockholms län

 

Anställning:

Tillsvidare Heltid

 

Kontakt:

Susanne Waering

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 27 januari

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Receptionist/Kontorsassistent till FSN Capital i Stockholm