Jurek

Receptionist till spännande bolag i Trollhättan

Har du en bakgrund inom reception, administration eller service och brinner för att ge service i världsklass? Då kan rollen som receptionist till en spännande verksamhet i Trollhättan vara något för dig!

 

 

Vad innebär rollen som receptionist?

Rollen som receptionist innebär att du är företagens ansikte utåt och tar emot, välkomnar, informerar och vägleder besökare såväl som interna kollegor. Du tar hand om inkommande samtal, hanterar behörigheter, säkerhetsfrågor och ansvarar för koordinering av både stora och små möten. Utöver detta så kommer du verka som kontaktperson för frågor som rör exempelvis lokalvård, friskvård, fika, blommor eller liknande.

 

Viss hantering av företagets fordon ingår, samt även ansvarig för kontorsmaterial, post och pakethantering och övriga administrativa arbetsuppgifter.

 

 

Vem söker vi till rollen?

Vi söker dig som motiveras av att ge riktigt bra personlig service. Är lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande och trivs i rollen som företagsrepresentant med en vilja att leverera service i världsklass. Du trivs med att fatta egna beslut och har en god organisatorisk förmåga. Som person är du strukturerad och noggrann med ett gott humör och prestigelös inställning. Du har en mycket hög servicenivå och en förmåga att behålla lugnet i stressiga situationer.

 

Kravspecifikation:

- Tidigare arbetslivserfarenhet inom service. (reception, konferens, eller liknande)

- Obehindrad svenska och engelska i tal och skrift.

- God system och IT erfarenhet.

 

 

Du erbjuds

Ett roligt och utvecklande konsultuppdrag som Receptionist ute hos vår kund. Uppdraget förväntas pågå i 6–12 månader och är placerat i Trollhättan. Här får du chansen att bredda dina kunskaper på en riktigt trevlig arbetsplats med god gemenskap och härlig arbetsmiljö.

 

Välkommen med din ansökan!

 

Låter detta som rätt nästa steg för dig? Vi ser då fram emot din ansökan redan idag! Urval och intervjuer hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Albin Caspersen, albin.caspersen@jurek.se.

 

Område: Trollhättan

Anställning: Visstid

Omfattning: Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Trollhättan . Publicerat : 14 oktober

Kategorier : Kontor & Administration Kundservice


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Receptionist till spännande bolag i Trollhättan