Jurek

Receptionist till investmentbolag

Vi söker nu en serviceminded och engagerad receptionist till ett investmentbolag i centrala Stockholm. Det är en central funktion där du blir ett naturligt nav i organisationen och kommer att ha många olika kontaktytor såväl internt som med de andra kontoren internationellt.

 

 

Arbetsuppgifter

Som receptionist har du huvudsakligt ansvar för receptionen och kontoret samt konferensrummen. Arbetsuppgifterna varierar från dag till dag och din dag styrs efter vad som händer och sker på kontoret. I denna roll hanterar du bland annat:

 

• Receptionen och externa ytorna på kontoret. Du håller rent och snyggt och är van att se detaljer som avviker

• Konferensrummen - ser till att de är preparerade för externa möten samt att utrustning och teknik fungerar väl

• Bud och taxibeställningar

• Kontakt gentemot hyresvärd och leverantörer och andra intressenter

• Ha koll på att det finns mjölk och kaffe etc i köket och säkerställa att det är ordning och reda och rent och undanplockat

• Ansvara för att t ex first aid är påfylld och att inventarier och kopiatorer är rätt utrustade och fungerar som de ska

• Kontaktperson gentemot IT-konsulter

• Hjälpa till att skriva ut presentationsmaterial och binda in de inför presentationer

• Generellt ge service och finnas till hands på kontoret

 

 

Om dig

Vi söker dig som älskar att ge service av hög kvalitet. Som ger det lilla extra och har en positiv inställning och attityd till dig själv och andra. Du har en god samarbetsförmåga och är bra på att planera och prioritera bland arbetsuppgifter. Du är mycket duktig på engelska och har lätt för att vara social med olika personligheter.

 

Vi tror att du har något års erfarenhet av liknande tjänst eller annan serviceroll inom professional services/finans. Det viktigaste är dock att du har rätt inställning och attityd och som person har en bra energi och är en do:er.

 

 

Vi erbjuder dig

Detta är ett längre konsultuppdrag med start snarast möjligt och som förväntas pågå 12 månader, med goda chanser till förlängning. Arbetstiderna är 09.00-18.00 på vardagar. För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta angeliqa.haapanen@jurek.se

 

Vi hanterar urvalet löpande så tveka inte med att skicka in din ansökan redan idag!

 

 

Om verksamheten

Vi på Jurek är specialister på att rekrytera och hyra ut konsulter på alla nivåer inom Law, Finance, HR, Marketing & Communication och Business Support. Vi arbetar passionerat och effektivt med att hitta, skapa och matcha talang.

 

Sökord: Service, Konferensvärdinna, Hotellreceptionist, Front office, Kontorsassistent, Receptionist, Front Desk.

 

Område: Stockholm

Anställning: Visstid

Omfattning: Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 6 november

Kategorier : Kontor & Administration Kundservice


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Receptionist till investmentbolag