Jurek

Receptionist till advokatbyrå i centrala Stockholm

För kunds räkning söker vi nu en receptionist för ett långt uppdrag med start i juni. Har du ett par års erfarenhet i rollen som receptionist och vill fortsätta utvecklas inom en familjär organisation? Då har du hittat rätt!

 

Arbetsuppgifter

Vår kund är en mindre och familjär advokatbyrå med kontor beläget i centrala Stockholm och de söker nu dig som ska ansvara för kontoret i sin helhet och även ekonomirelaterade arbetsuppgifter.

 

Du ansvara för kontorsdriften, ser till att samtliga ytor och möteslokaler är representabla – du ser helt enkelt till att allt kring kontoret och receptionen flyter på. I rollen har du också ansvar för faktureringen, sköter kontakten med bolagets redovisningsbyrå och ansvarar för faktureringen. 

 

Detta är en bred roll som innefattar många spännande arbetsuppgifter, där du bland annat;

• Ansvarar för reception och kontor

• Tar emot besökare, ansvara för växel och infomail

• Har kontakt med leverantörer, beställning av kontorsmaterial 

• Ansvarar för fakturering och har kontakt med redovisningsbyrå

• Hanterar leverantörsfakturor

• Beställer fika, lunch etc.

• Bokar resor, kvittohantering

• Posthantering och beställer bud

 

Vem är du?

Dig vi söker till denna roll har troligen ett par års erfarenhet i rollen som receptionist, idealiskt från advokatbyrå även om det inte är ett krav. Har du arbetat med ekonomirelaterade uppgifter ser i detta som starkt meriterande och har du dessutom arbetat i Saturnus är detta ännu bättre.

 

Du är en driven och ansvarstagande person som tar ägandeskap i din roll. Du supporterar dina kollegor och välkomnar besökare till kontoret, varför det är av vikt att du har en stark servicekänsla och en "can-do" attityd.

 

Vi erbjuder

Detta är ett konsultuppdrag med start i juni som kommer löpa under en föräldraledighet på minst 1 år med mycket god chans till förlängning därefter. Du är anställd av Jurek Talents, men kommer arbeta hos vår kund som har sina lokaler i centrala Stockholm.

 

Vår kund är en mindre advokatbyrå med en engagerad men också lättsam och avslappnad kultur, som också präglas av gemenskap!

 

Är du nyfiken? Varmt välkommen med din ansökan! Vid frågor hör av dig till ansvarig konsultchef Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se Urval och intervjuer kommer hanteras löpande och vi hoppas tillsätta tjänsten så snart som möjligt, så vänta inte med din ansökan!

 

Område

Stockholm

Anställning

Visstid

Omfattning

Heltid

 

 

 

Ansök nu 

 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 4 april

Kategorier : Kontor & Administration Kundservice


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Receptionist till advokatbyrå i centrala Stockholm