Jurek

Receptionist med erfarenhet av fakturahantering till kund i city

Har du några års erfarenheter från rollen som receptionist där du även arbetat med fakturahantering? Söker du en ny roll där du får arbeta tillsammans med härliga och engagerade kollegor i en spännande bransch?

Läs gärna vidare!

 

 

Arbetsbeskrivning

Till en av våra kunder i city söker vi en glad och energifylld receptionist som även kommer ha ett tätt samarbete med ekonomiavdelningen där du stöttar dem i fakturahantering.

 

En spännande roll där du får träffa nya människor, supportera kollegor och tillsammans med ekonomiavdelningen utveckla fakturahanteringen framåt!

 

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

 

Reception

• Ansvara för växeltelefonen och receptionen.

• Ansvara för posthantering; dela ut post i postfack och samla ihop fakturor som kommer med post och via mail

• Ta emot besökare och förbereda inför externa möten med kaffe och ibland lunch.

• Generell överblick och koll på kontoret

• Support till kollegor på kontoret; beställa bud, luncher, olika typer av inköp etc.

• Ansvara för den dagliga frukosten vi erbjuder på vårt kontor

• Veckobeställning av mat och dryck

• Kontakt mot IT-avdelningen, beställningar av dator/mobil i och med on- och offboarding

• Kontakt mot fastighetsägaren om parkeringsplatser och passerbrickor etc.

 

Fakturahantering

• Hantera fakturor som kommer in via mail och post; ta emot leverantörsfakturor, skicka på attest samt kontera fakturorna

• Lägga upp nya leverantörer i systemet

• Arbeta för förbättringar gällande fakturahantering och vårt nya system

 

 

Vem är du?

Vi söker dig som har något/några års erfarenhet från en liknande roll där du arbetat med service och receptionsarbete som även inneburit hantering av inkommande fakturor.

 

Som person ser vi att du är en framåt och serviceinriktad person som trivs i en roll där du får supportera både dina kollegor som externa besökare. I rollen får du gärna komma med nya idéer och tillsammans med oss utveckla vårt arbetssätt rörande fakturahanteringen och vi ser därför att du är en nyfiken och driven person som har förmågan att komma med förbättringsåtgärder.

 

Du är flytande i svenska och har mycket goda engelskkunskaper.

 

 

Vi erbjuder

Vår kund är belägen i Stockholm city och har precis flyttat in i helt nyrenoverade och mycket fina lokaler. Ett familjärt och trevligt bolag som präglas av energi och samarbete där du får arbeta tillsammans med 35 trevliga kollegor i en intressant och rolig bransch.

 

I denna roll kommer du arbeta som konsult via Jurek men arbeta hos vår kund och som konsult på Jurek är du med i vårt konsultnätverk och har tät dialog med din närmsta konsultchef. Tjänsten planeras att starta så snart som möjligt.

 

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se

 

 

Om Jurek

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

 

Område: Stockholm

Anställning: Tillsvidare

Omfattning: Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 15 september

Kategorier : Kontor & Administration Kundservice


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Receptionist med erfarenhet av fakturahantering till kund i city