Jurek

Operational Assistant till Transcendent Group

I mars 2021 blev Transcendent Group rankade som Sveriges 8:e bästa arbetsplats på Great Place to Work´s årliga topplista. De arbetar ständigt med det som gör dem unika – deras kultur. Vill du arbeta brett med administration inom såväl ekonomi som HR, på en arbetsplats som präglas av stolthet, respekt, samverkan och kamratskap? Då kanske rollen som Operational Assistant är ditt nästa steg!

 

 

Om rollen

I rollen som Operational Assistant hos Transcendent Group arbetar du brett med att stötta HR, ekonomiavdelningen och projektledare med support och administrativa arbetsuppgifter. Rollen innebär därmed breda kontaktytor inom hela företaget. I arbetsuppgifterna ingår sedvanliga assistentuppgifter som mötesbokning och administrativ support mot CEO & CFO såväl som HR-relaterade uppgifter och projektadministration. Arbetsuppgifterna innebär bland annat:

 

• Ansvara för outsourcad lönehantering - agera kontrollfunktion och kontaktperson

• Vara systemansvarig för ett urval interna system (HR- och rekryteringssystem, feedbackplattform & konsultplattform)

• Administrera medarbetarundersökningar och internutbildningar

• Koordinera gruppgemensamma event, konferenser och kick-offer

• Vara behjälplig vid on- och offboarding av nya medarbetare

• Delaktig i månadsvis projektfakturering & uppföljning

• Hantera ärenden avseende fakturering och projekt

• Agera kontaktperson mellan ekonomi och projektledare vid projektfrågor

 

 

Vem söker vi

För att lyckas i denna roll är det viktigt med en positiv inställning och ett starkt personligt driv. Vi söker dig som är proaktiv, strukturerad och med ett prestigelöst förhållningssätt. Du trivs som bäst när du får vara del av ett sammanhang och motiveras av att arbeta i en roll som innebär många kontaktytor och stor bredd i arbetsuppgifter. Vidare är du självgående, lösningsorienterad och nyfiken på att lära dig nya saker.

 

Personen vi söker till denna roll har sannolikt några års arbetslivserfarenhet inom administration och en god systemvana. Kanske har du tidigare erfarenhet som ekonomiassistent eller som koordinator av något slag och har ett intresse att fördjupa dina kunskaper inom HR och/eller ekonomi? Då bolaget verkar internationellt är det viktigt att du talar och skriver mycket bra på engelska och svenska. 

 

 

Du erbjuds

Vi erbjuder dig en bred och självständig roll på ett värderingsdrivet bolag. Kontoret är lokaliserat på Norrmalm i Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag via Jurek med start i mitten av augusti/början av september 2021. Det är inledningsvis ett uppdrag på 6 månader men för rätt person finns stora möjligheter till direktrekrytering.

 

Är du den vi söker? Skicka då in din ansökan direkt via vår hemsida. Vid frågor rörande rollen är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Angeliqa Haapanen på angeliqa.haapanen@jurek.se

 

 

Om Transcendent Group

Hos Transcendent Group möter du erfarna konsulter inom governance, risk och compliance (GRC). Våra tjänster skapar trygghet och möjligheter för myndigheter, företag och andra organisationer inom en rad olika branscher. Vårt erbjudande omfattar regelefterlevnad och tjänster relaterade till intern styrning och kontroll, riskhantering och internrevision.

 

Transcendent Group har blivit utnämnda till ett Great Place to Work nio gånger i rad och blivit listade som en av Sveriges bästa arbetsplatser i Great Place to Work´s årliga undersökning.

 

Sökord: Operations Assistant, Assistent, Assistant, Koordinator, Coordinator, Administratör, Administrator, Administrativ Assistent, Administrative Assistent, HR, ekonomi, Project Administrator, Project Coordinator, Ekonomiassistent, Finance, Finance Administrator, Xledger, Bamboo HR, Cinode

 

Område: Stockholm

Anställning: Visstid

Omfattning: Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 14 juli

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Operational Assistant till Transcendent Group