Jurek

Office Manager/Assistent till bolag i finansbranschen

Söker du en utvecklande tjänst som Office Manager/Assistent där du får ge kvalificerad service och administrativ support? Då kan denna tjänst vara något för dig. Vår kund är ett modernt och välrenommerat bolag i finansbranschen med kontor i centrala Stockholm. Vi söker nu dig som har tidigare erfarenhet av en administrativ roll och ett äkta och genuint intresse av kvalificerad service.

 

 

Arbetsbeskrivning

I rollen som Office Manager/Assistent kommer du att ha det övergripande ansvaret för kontoret samt stötta delägare med viss administration. Vi söker dig som har erfarenhet av kvalificerad service från professional services eller annan miljö där det ställs krav på kvalitet, engagemang, eget ansvarstagande och såväl självständigt arbete som teamarbete med dina kollegor. Det är viktigt att du trivs i en roll där du säkerställer en trivsam och väl fungerande miljö för dig och dina kollegor och att du genuint gillar att ge kvalificerad service. Dagarna varierar liksom arbetsuppgifterna men i stort kan nämnas:

 

• Ansvar över kontorets funktion och trivsel i stort

• Planering och förberedelser inför möten och andra evenemang

• Assistera delägare/medarbetare kring bokningar av resor, koordinera och administrera inför möten och intervjuer, sätta ihop presentationsmaterial i Powerpoint

• Kontakt med kunder, hyresvärd, samarbetspartners och leverantörer

• Generella administrativa arbetsuppgifter för att underlätta och möjliggöra den dagliga verksamheten såsom beställning av kontorsmaterial, posthantering, introduktion vid ev nyanställningar

• Övriga på ett kontor förekommande sysslor

 

 

Din profil

I denna rekrytering värderar vi dina personliga egenskaper högt. Det är därför viktigt att du är en framåt och positiv attityd, har glimten i ögat och lätt att hantera olika typer av människor och situationer. Du är trygg och mogen i dig själv och står pall för lite hårt tryck ibland. Du månar om kvalitet och är ansvarsfull och noggrann i det du gör. På kontoret är det ibland högt tempo och många uppgifter som sker parallellt och det är därför viktigt att du har förmågan att prioritera och lyfta blicken för att förstå vad som är mest angeläget. Egna initiativ är varmt välkomna och din roll är högst betydelsefull för kulturen och teamkänslan på kontoret.

 

För att lyckas i rollen ser vi att du har tidigare erfarenhet av en serviceorienterad och administrativ tjänst. Du är van vid att ha många kontaktytor – både internt och externt. Då många av våra kunder och samarbetspartners är engelsktalande är det viktigt att du har en god språklig förmåga i tal och skrift på både svenska och engelska.

 

 

Vi erbjuder 

Vill du bli en del av ett härligt team och få en spännande och varierad tjänst inom service och administration till ett välrenommerat bolag i finansbranschen ska du inte tveka att söka tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt och urvalsprocessen kommer att ske löpande med uppehåll under jul- och nyårsveckorna. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag som är den 22 januari 2021. Vid frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Susanne Waering på susanne.waering@jurek.se.

 

Område: Stockholm

Anställning: Tillsvidare

Omfattning: Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

Sista ansökningsdag : För 2 timmar sedan . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 17 december

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Office Manager/Assistent till bolag i finansbranschen