Jurek

Office Administrator till BMW Group

Vi söker nu en Office Administrator till en av världens mest framgångsrika tillverkare av bilar och motorcyklar - BMW Group.

 

BMW Group är med deras tre varumärken BMW, MINI och Rolls-Royce, världens ledande premiumtillverkare av bilar och motorcyklar samt erbjuder finansiella och mobila premiumtjänster.

 

Alla som jobbar inom BMW Group är stolta att leverera bilar och kundupplevelser med högsta kvalitet. Deras kunder över hela världen är stolta bilägare. Vill du också vara stolt? Dela med dig av din passion för service!

 

 

Arbetsbeskrivning

Framgången för BMW Group har alltid baserats på långsiktigt tänkande och ansvarsfulla beslut. Företaget har därför etablerat en ekologisk och social hållbarhet genom hela varukedjan, omfattande produktansvar och ett tydligt åtagande att spara resurser som en integrerad del av strategin.

 

Som Office Administrator ansvarar du för BMW:s reception och är ansiktet utåt mot såväl interna kollegor och externa besök. Du arbetar självständigt med administrativa och operativa kontorssysslor samt arbetar med internservice och stöttar chefer i diverse arbetsuppgifter. I rollen rapporterar du till PA & Facility Manager.

 

Du arbetar dagligen i affärssystemet SAP och dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta:

• Välkomna gäster och ta emot leveranser

• Ansvara för den dagliga driften av receptionen

• Supportera chefer t.ex. genom att boka resor, hantera reseräkningar och boka mötesrum

• Hantera passerkort och stötta HR med en del av onboardingen för nyanställda

• Ansvara för enklare ekonomiadministration, leverantörskontakter i samband med inköp och beställningar

• Säkerställa att kontor och konferensrum har en trivsam och representativ miljö.

 

 

Om dig

Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet från en liknande roll, du har förståelse för en högklassig service och ser vikten av ditt arbete inom organisationen. Har du tidigare erfarenhet från att arbeta i SAP är detta starkt meriterande.

 

För att lyckas i rollen är du en driven och engagerad person som ser möjligheter i problematiska situationer. Du brinner för service och trivs i en supporterade roll. Vidare har du hög kapacitet och gillar att arbeta i en internationell miljö.

 

Denna roll ställer krav på att du är en självständig person med rätt attityd, du är prestigelös och flexibel. Du kommer arbeta i en internationell miljö på BMW:s nordiska huvudkontor, vilket kräver att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska.

 

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

 

 

Om anställningen

Tjänsten är placerad på BMW Groups nordiska huvudkontor i Silverdal/Sollentuna. Lokalerna är moderna och innehåller bland annat en lunchrestaurang och gym med träningspass.

 

I denna tjänst samarbetar vi med Jurek och detta innebär att du blir anställd som konsult hos Jurek men arbetar hos BMW.

 

 

Om ansökan

Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

 

Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se

 

Område: Sollentuna

Anställning: Visstid

Omfattning: Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Sollentuna . Publicerat : 16 mars

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Office Administrator till BMW Group