Jurek

Manager Customer Care med utvecklingsfokus till ALD

Är du en inspirerande och engagerad ledare som trivs i en roll där du aktivt driver och bidrar till teamet och organisationens utveckling?

ALD Automotive söker nu dig som vill bidra till högt engagemang!

 

 

Arbetsbeskrivning

Som Customer Care Manager får du chansen att vara med i en spännande resa framåt och ta kundnöjdheten till nya höjder. Du kommer att ansvara för teamet Customer Care som består av 10 medarbetare och ansvara för att coacha, driva och styra teamet för att nå nya mål samt driva den digitala utvecklingen.

 

Rollen innebär även att driva avdelningen i linje med organisationens mål och strategier och är en viktig funktion för att utveckla hela kundupplevelsen och kundresan.

 

Dina arbetsuppgifter innebär bl.a.

• Förbättra och utveckla kundnöjdheten baserat på feedback från kunden och marknadens utveckling

• Driva utvecklingen av kundresan, identifiera åtgärder i strategin och genomföra dessa tillsammans med organisationen och teamet

• Säkerställa att färdigheter, kunskap och processer finns på plats inom teamet för att ge förutsättning att utföra det dagliga arbetet med hög kvalitet

• Driva teamets utveckling och sträva efter att varje individ ska nå sin fulla potential

• Bevaka och styra avdelningens KPI: er och utveckla handlingsplaner för att möjliggöra leverans av dessa

• Ständigt förbättringsarbete och arbeta proaktivt för att möta våra kunders och förares behov

• Utveckla våra digitala arbetsverktyg och säkerställa att teamet har rätt förutsättningar gällande systemstöd

 

 

Vem är du?

Vi söker dig som har en akademisk utbildning och har minst två års erfarenhet av en ledarroll inom Customer Care. Du har fem års erfarenhet av att arbeta med utveckling av kundnöjdhet och kundresor inom B2C. Du har även dokumenterad erfarenhet av förändringsledning. Du har god systemvana och har god erfarenhet från olika CRM system och vi ser att du tidigare arbetat med implementering av digitala lösningar. Har du erfarenhet från Salesforce är detta meriterande. Du kommunicerar flytande i både tal och skrift på svenska och engelska.

 

Som person är du en inspirerande ledare med positiv attityd som har en förmåga att coacha ditt team till att prestera sin fulla potential. Du är en teamorienterad person som värnar om dina medarbetares utveckling och ser till teamets bästa. Du är en engagerad person som har en vilja att utveckla processer och rutiner för att förbättra och effektivisera arbetet. Du har även ett starkt resultatfokus och är en lösningsorienterad person som på innovativa sätt hittar nya lösningar till problem.

 

Vidare har du en analytisk förmåga och är kvalitetsmedveten.

 

 

Vi erbjuder

Detta är en oerhört spännande och viktig tjänst inom vår organisation och du blir en betydelsefull nyckelspelare i vår fortsatta utveckling. Du kommer vara placerad på vårt kontor i Täby.

 

Detta är initialt ett konsultuppdrag via Jurek Rekrytering och Bemanning, under en pågående rekryteringsprocess, där du planeras att starta omgående. För rätt person finns också en möjlighet till den fasta tjänsten. Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsulktchef Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se

 

Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se

 

 

Om verksamheten

ALD Automotive är ett av världens ledande leasingbolag och ett dotterbolag till den franska bankkoncernen Société Générale med nära 1,76 miljoner bilar och 6 500 medarbetare i 43 länder. Vi är specialiserade på fordonsleasing till företag och i vårt koncept ingår fullständig outsourcing av våra kunders hela bilparker. Vårt strategiarbete fokuserar på att få branschens nöjdaste kunder genom att leverera hållbara mobilitetslösningar. Genom att överlåta ansvaret för driften av bilparken till oss får våra kunder större frihet att koncentrera sig på att driva sin kärnverksamhet. ALD Automotive är märkesoberoende och finansierar alla märken. Läs gärna mer på www.aldautomotive.se

 

Område: Täby

Anställning: Visstid

Omfattning: Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Täby . Publicerat : 1 april

Kategorier : Affärsutveckling & Verksamhetsutveckling Chef & Ledning Kundservice


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Manager Customer Care med utvecklingsfokus till ALD