Jurek Bemanning

Kvalificerad administratör till kund inom offentlig sektor

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.



Arbetsbeskrivning

Upphandlingsassistent sökes till vår kund inom den offentliga sektorn centralt i Stockholm med start så snart som möjligt tom. november 2019. I rollen som Upphandlingsassistent är du med och hjälper till på enheten med upphandlingar, inköp och avtal. Du fungerar som ett administrativt stöd och ansvarar för supportprocess, intern och extern kommunikation, lämnar handlingar och arkiverar. Vidare kommer du arbeta med att stödja enheten administrativt, upprätta kontrakt och samordna möten och bistå med avtalsvård.



Vem är du?

Som person är du utåtriktad social och tar gärna egna initiativ. Du tycker om att underhålla och bygga relationer. Du ska samtidigt kunna arbeta med noggrannhet och har god förmåga att kunna planera, strukturera och organisera ditt arbete. Vidare ska du även ha:

  • Avslutad gymnasieutbildning eller högskoleutbildning
  • Du ska ha arbetat i en administrativ roll tidigare samt erfarenhet av en koordinerande roll, med service samt arbete med administrativa arbetsuppgifter och dokumenthantering
  • Mycket goda kunskaper i MS Officepaketet och god IT vana
  • Meriterande är om du arbetat med upphandling och avtal sedan tidigare


Du erbjuds

Ett konsultuppdrag på heltid 100%, start med start så snart som möjligt och beräknas löpa till november 2019. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Kajsa Lidén via mail: kajsa.liden@jurek.se


Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.



Område:
Stockholm
Stockholms län


Anställning: 

Visstid Heltid


Kontakt:

Kajsa Lidén

 

 

Ansök nu 

 

 

Sista ansökningsdag : 16 maj . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 16 april

Kategorier : Inköp Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek Bemanning

Alla jobb hos Jurek Bemanning

Liknande jobb Kvalificerad administratör till kund inom offentlig sektor