Jurek

Kontorsassistent till konsultuppdrag

Under pågående rekryteringsprocess söker vi nu en konsult som har möjlighet att starta i mitten på maj och jobba sommaren ut. Har du tidigare erfarenhet som kontorsassistent och är intresserad av ett kortare konsultuppdrag på ett familjärt bolag i centrala Stockholm? Då kan det vara dig vi söker!

 

 

Arbetsbeskrivning

Som kontorsassistent hos vår kund har du ett övergripande ansvar för deras kontor och växel. Du ser till att det dagliga arbetet rullar på friktionsfritt för deras kollegor på huvudkontoret samt tar emot inkommande samtal och mail från hyresgäster och övriga intressenter. Du välkomnar besökare i receptionen, håller rent och snyggt på kontorets allmänna ytor samt hanterar post, beställningar och inköp. Du är kontaktperson gentemot leverantörer, telefoniansvarig och supporterar med fakturahantering och övrig administration.

 

 

Din profil

Vi söker dig som är social och har en naturlig fallenhet för service. Du är van att planera och prioritera ditt eget arbete, och har en blick för vad som behöver göras. Du har en förmåga att hantera flera arbetsuppgifter parallellt och att bibehålla lugnet även i pressade situationer. Som person motiveras du av att hjälpa kollegor och kunder och har ett prestigelöst förhållningssätt.

 

För att lyckas i rollen tror vi att du har några års erfarenhet av service, med fördel från en liknande roll som kontorsassistent/kontorsansvarig eller som receptionist, kundtjänstmedarbetare eller liknande. Du kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift och vi ser det som meriterande om du har grundläggande kunskaper i Wordpress.

 

 

Du erbjuds

Du erbjuds en bred och varierande roll på ett familjärt och värderingsdrivet bolag. Uppdraget förväntas starta i början/mitten på maj 2021 och kommer troligtvis sträcka sig över sommaren. Tjänsten är på heltid och växelns öppettider 08:30-16:30. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Angeliqa Haapanen på angeliqa.haapanen@jurek.se

 

Om du även är intresserad av rekryteringen, kan du skicka in din ansökan här: https://www.jurek.se/vacancy/42a8d925-cb22-413c-b448-09d4d3b6ce18 

 

Välkommen in med din ansökan redan idag då vi går igenom urvalet löpande!

 

 

Om verksamheten

Vi på Jurek är specialister på att rekrytera och hyra ut konsulter på alla nivåer inom Law, Finance, HR, Marketing & Communication och Business Support. Vi arbetar passionerat och effektivt med att hitta, skapa och matcha talang.

 

Sökord: växelansvarig, växel, assistent, kontorsassistent, kontorsansvarig, office assistant, office coordinator, office manager, reception, receptionist, koordinator,

 

Område: Stockholm

Anställning: Visstid

Omfattning: Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 19 april

Kategorier : Kontor & Administration Kundservice


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Kontorsassistent till konsultuppdrag