Jurek

Junior administratör sökes till myndighet i Stockholm!

För kunds räkning söker vi nu en administratör till myndighet i Stockholm, vi söker dig som tidigare har erfarenhet av inregistrering av handlingar i ärendehanteringssystem.

 

Är du tillgänglig omgående?

Välkommen med din ansökan redan idag!

 

Arbetsuppgifter:

• Registrera nya ärenden

• Registrera in handlingar i pågående ärenden 

• Expediera beslut

• Samt övriga administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma 

 

Vem är du?

För att lyckas i rollen är bra på att lösa problem och har lätt att lära sig nya saker. Vidare tycker du om att arbeta administrativt och tar eget initiativ i ditt arbete. Vidare uppfyller du samtliga krav:

 

• Gymnasium eller likvärdig utbildning 

• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdig

• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

• Tidigare erfarenhet av inregistrering av handlingar i ärendehanteringssystem 

 

Du erbjuds

Ett konsultuppdrag med omfattning på heltid med start 2022-10-03 och beräknas pågå till 2023-03-31. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund och erbjuds en visstidsanställning. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Elvira Björebäck på elvira.bjoreback@jurek.se

 

Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

 

Om Jurek

Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

 

Område

Stockholm

Anställning

Visstid

Omfattning

Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 14 september

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Junior administratör sökes till myndighet i Stockholm!