Jurek

Hyresadministratör till roligt konsultuppdrag!

För kunds räkning söker vi nu dig som vill axla rollen som hyresadministratör! Detta är ett riktigt roligt konsultuppdrag om 6 månader med start omgående. Du kommer ha möjlighet att antigen arbeta på kundens trevliga kontor mitt i centrala Göteborg eller på distans.

 

 

Arbetsbeskrivning:

I rollen som hyresadministratör kommer du huvudsakligen att sköta dagliga uppgifter inom hyresadministration, vilket kan vara att läsa in och bokföra inbetalningar, fakturera kunder, avstämningar samt registervård. Du kan även behöva hjälpa till med andra uppgifter såsom avisering, inmatningar av uppgifter inför avisering, påminnelse- eller krav hantering.

 

Detta är en spännande möjlighet att få arbeta i en rolig och utvecklande roll med varierande arbetsuppgifter!

 

 

Vem söker vi till denna roll?

Vi söker dig som är kan bidra med att hålla en hög kvalitet genom att du är noggrann, strukturerad och kunnig inom hyresadministration samt redovisning. Du ska även vara beredd att ta dig an olika arbetsuppgifter och utmaningar. Du bör ha erfarenhet av att administrera hyreskontrakt i ett fastighetssystem. Erfarenhet från fastighetsbolag med kontraktshantering i Fast2 eller PM (Unit4) eller likvärdigt är meriterande. Du kommer att arbeta tillsammans med i huvudsak tre hyresadministratörer och en assistent.

 

 

Du erbjuds

Ett roligt jobb som hyresadministratör! Detta är ett konsultuppdrag på 100% med start omgående som sträcker sig 6 månader framåt. Vid frågor eller funderingar går det fint att kontakta ansvarig konsulchef Julia Järvholm på julia.jarvholm@jurek.se. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

 

Område: Göteborg

Anställning: Visstid

Omfattning: Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Göteborg . Publicerat : 26 april

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Hyresadministratör till roligt konsultuppdrag!