Jurek Bemanning

Hyresadministratör till fastighetsbolag i centrala Göteborg

Till vår kund inom fastighetsbranschen söker vi nu en engagerad, strukturerad och förändringsbenägen hyresadministratör inom kommersiella hyresavtal. Har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete i en föränderlig miljö och har ett brinnande intresse för fastighetsbranschen? Är du vidare noggrann, tycker om att arbeta i team och älskar att sätta dig in i nya system? Då kan det här vara helt rätt uppdrag för dig på ett spännande fastighetsbolag beläget i centrala Göteborg! 

Det här är ett långsiktigt konsultuppdrag med start omgående, där det finns goda möjligheter att gå över i anställning hos vår kund efter sex månader. 


Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en hyresadministratör för ett långsiktigt konsultuppdrag till vår kund inom fastighetsbranschen. Du kommer att arbeta i ett drivet och sammansvetsat team om 10 personer. I den här rollen kommer du att arbeta mot den kommersiella sidan. Som hyresadministratör kommer du få möjlighet att vara med och påverka bolaget som är i ständig förändring och tillväxt. Arbetet innebär att stötta företagets förvaltningsorganisation. De huvudsakliga arbetsuppgifterna kommer att innefatta: 

- Registrering av kommersiella hyresavtal och dess uppsägningar
- Hyresavisering och kundfakturering
- Hantera inbetalningar, kundreskontra och inkasso
- Stötta förvaltningen


Vem är du?

För att trivas i den här rollen tror vi att du som söker är engagerad, ordningsam och strukturerad. Vidare tycker du om problemlösning och du kommer gärna med nya förslag och idéer för att förbättra arbetsprocesserna. Du har inga problem med att ha flera uppgifter igång samtidigt och du har en god förmåga att prioritera. Vi tror även att du motiveras av utmaningar och tycker om att arbeta i en organisation som befinner sig i ständig förändring och tillväxt. Du är van vid att den ena arbetsdagen inte är den andra lik och du kan snabbt ställa om och anpassa dig efter förändringar. 

Vidare ser vi att du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Det är fördelaktigt om du har erfarenhet av arbete inom fastighetsbranschen sedan tidigare, men det är inget krav. Du har en god systemvana och det är meriterande om du har arbetat i Unit4s fastighetssystem Property Management (fd FastNet). Vidare har du god datorvana samt är obehindrad i svenska, både i tal och skrift. 


Du erbjuds

Du kommer att erbjudas ett varierande och utvecklande arbete som hyresadministratör på ett fastighetsbolag i centrala Göteborg. Du får här möjlighet att utvecklas tillsammans med vår kund och får samtidigt med dig meriterande erfarenhet inom fastighetsbranschen. Du erbjuds ett långsiktigt uppdrag med start omgående, där du i förlängningen har möjlighet att bli anställd hos vår kund. 

Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Elin Gulin på elin.gulin@jurek.se. Ansök på www.jurek.se


Område:

Göteborg
Västra Götalands län

Anställning:

Visstid Heltid

Kontakt:

Elin Gulin


Ansök nu

Ansök snarast . Arbetsort : Göteborg . Publicerat : 21 oktober

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek Bemanning

Alla jobb hos Jurek Bemanning

Liknande jobb Hyresadministratör till fastighetsbolag i centrala Göteborg