Jurek

Hyresadministrationsansvarig till uppdrag i centrala Göteborg

Till vår kunds moderna huvudkontor i Göteborg söker vi en driven, nyfiken och noggrann Hyresadministrationsansvarig till ett vikariat om 12 månader. Vi erbjuder dig stort ansvar och ett öppet arbetsklimat med högt i tak och korta beslutsvägar.

 

 

Arbetsbeskrivning

Som hyresadministrationsansvarig hos vår kund spelar du en mycket central roll i kvalitetssäkringen av deras arbete. Du har en bred och spännande roll där du dels är operativt ansvarig för ditt team och stöttar dina kollegor samt agerar bollplank, och dels hanterar frågor kring systemet Property Management då gruppen du tillhör är systemägare av detta.

 

Utöver detta så kommer du att vara behjälplig vid det dagliga arbetet som kan innehålla alltifrån granskning och administration av hyresavtal, kontakt med hyresgäster och förvaltare, kundreskontra samt avstämningar.

 

I rollen som hyresadministrationsansvarig arbetar du i ett härligt team om sex kompetenta kollegor som tillsammans arbetar mot samma mål och har ett stort engagemang i sitt arbete. På arbetsplatsen är det högt i tak, trevlig stämning och du får möjligheten att växa och utvecklas tillsammans med teamet.

 

Detta är ett vikariat i form av ett konsultuppdrag om 12 månader med start i mitten av maj.

 

 

Vem söker vi till denna roliga tjänst?

Vi tror att du som söker är en positiv, engagerad och driven person som trivs med att arbeta i team. Du har tidigare erfarenhet av arbete inom hyresadministration, helst för kommersiella fastigheter, och har mycket goda kunskaper i Unit4s fastighetssystem Property Management. Då du har en central roll i att besvara på frågor kring systemet samt arbetar mycket i detta är det ett krav att du känner dig trygg i Property Management.

 

Att arbeta effektivt och serviceinriktat är något du är van vid och att ha många kontaktytor samt arbeta mot tighta deadlines passar dig bra. Förändringar är någonting du ställer dig positiv till och du har en god förmåga att få med dig dina kollegor på tåget!

 

 

Du erbjuds...

Ett riktigt roligt och spännande jobb tillsammans med härliga kollegor hos vår kund. På jobbet får du utöver en trivsam arbetsdag också bli en del av ett hållbart och digitalt bolag som arbetar personligt, passionerat, proaktivt och pålitligt. Kunden är också nordens mest hållbara fastighetsbolag och hållbarhetsarbetet är fullt integrerat i verksamheten. Vår kund tror på idén om ansvarsfullt företagande och att skapa ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbara lösningar. Det hoppas vi du också gör!

 

 

Ansökan

Vill du veta mer? Vid frågor är varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Julia Järvholm på julia.jarvholm@jurek.se. Då urvalet sker löpande kan jag varmt rekommendera dig att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

 

Område: Göteborg

Anställning: Visstid

Omfattning: Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Göteborg . Publicerat : 12 mars

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Hyresadministrationsansvarig till uppdrag i centrala Göteborg