Jurek Bemanning

HR partner inom Kompetensutveckling till Rikshem

Vill du utveckla och utvecklas inom HR-området i ett växande företag med stort engagemang inom hållbarhet? Vi på Rikshem söker dig som har arbetat några år inom HR området och som är van att driva HR-processer, utbildning och utveckling kopplat till företagets övergripande affärsmål.

 


Arbetsuppgifter

Som ansvarig för samordning av kompetensutveckling hos oss på Rikshem arbetar du brett med alla HR processer. Rikshems HR-team består av fyra personer. Dina ansvarsområden kommer huvudsakligen att vara utbildning och arbetsgivarvarumärket och att vara ett aktivt stöd i utvecklingsfrågor till cheferna. Du kommer huvudsakligen att arbeta med upphandling av utbildningar samt att själv hålla i utbildningar, seminarier och workshops samt administrativa uppgifter som utbildningsadministration i vårt verktyg.

 

Dina arbetsuppgifter blir bland annat:

  • Ansvara för Rikshemakademin, vårt interna koncept för kompetensutveckling som ska lanseras nästa år.
  • Upphandla och samordna utbildningar, seminarier.
  • Samordna behov med chefer, handla upp/boka in föreläsare (externa och interna)
  • Ansvara för utbildningsadministrationen samt utvärdera utbildningarna.
  • Hålla egna utbildningar, workshops och skapa e-learnings
  • Hålla i introduktionsdagar och utveckla konceptet
  • Ansvara för Trainee-programmet
  • Employer Branding
  • Komma med egna ideer till utveckling

 

Vem är du?

Vi söker dig som har några års erfarenhet av HR arbete och då med inslag av utbildning i dina arbetsuppgifter. En fördel är om du har tidigare erfarenhet från fastighetsbranschen. Du bör ha stor erfarenhet av att stötta chefer i alla typer av HR frågor. Du har högskoleutbildning med inriktning personal och ledarskap eller motsvarande. Tidigare systemerfarenhet kopplat till personal/kompetens är en fördel.

 

Du är en god kommunikatör som har lätt för att skapa och bevara relationer och är gärna ute och utbildar medarbetare och chefer. Du är engagerad i hur verksamheten går och kommer gärna med tankar och idéer kring förbättringar inom HR-området. Du arbetar självständigt, är van att ta ansvar och att ta egna initiativ. Du tycker om ordning och reda, är bra på att planera och organisera ditt arbete och har en god känsla för detaljer och uppföljning. Du är en mål- och resultatorienterad person med intresse för affärer.

 


Varför Rikshem?

På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden Drivande, Närvarande och Ansvarstagande. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling för dig som har drivkraft och engagemang. Du erbjuds en plats på ett bolag där din insats kommer att göra skillnad! Du kommer få var med och bidra till att utveckla HR-organisationen hos ett av Sveriges största privata fastighetsbolag.

 


Vill du bli en av oss?

Vill du vara med på en spännande resa tillsammans med oss? Ansök så snart som möjligt då urval och intervjuar sker löpande. I din ansökan ber vi dig inkludera CV samt personligt brev. Rikshem strävar efter ökad mångfald och därför söker vi dig som kan bidra med nya perspektiv, värdesätter olikheter och förstår hur dessa påverkar dig själv och andra.

 


Välkommen med din ansökan!

För mer information om tjänsten kontakta Mimma Liwgren Norling, mimma.liwgren.norling@jurek.se, 072-910 18 71.

 


Om Rikshem

Rikshem har på kort tid vuxit till att bli ett av Sveriges största privata fastighetsbolag. Vi befinner oss i en stark tillväxtfas och tar nu nästa steg i vår utveckling med fokus på ökad hållbarhet, digitalisering och långsiktig kundnöjdhet. Vi erbjuder nu möjligheten att vara med och växa på ett av Sveriges mest spännande fastighetsbolag.



Område:

Stockholm

Stockholms län

 

Anställning:

Tillsvidare Heltid

 

Kontakt:

Mimma Liwgren Norling

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 14 oktober

Kategorier : HR & Organisation Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek Bemanning

Alla jobb hos Jurek Bemanning

Liknande jobb HR partner inom Kompetensutveckling till Rikshem