Jurek

Erfaren kundtjänstmedarbetare till centrala Göteborg

Nu söker vi en engagerad och serviceminded kundtjänstmedarbetare för ett härligt konsultuppdrag inom customer service hos vår internationella kund. Du kommer att sitta med flera härliga kollegor i fräscha lokaler mitt i centrala Göteborg. Vår kund är en privat aktör som arbetar med produkter inom tandvård. Du kommer att arbeta både serviceinriktat och administrativt i en spännande roll med fokus på kundnöjdhet. Det här är ett konsultuppdrag med start i augusti och som initialt pågår i 6-12 månader, med chans till förlängning. 

 

Arbetsbeskrivning

Rollen som kundtjänstmedarbetare hos vår kund innebär ett ansvar för att ta emot inkommande telefonsamtal och mail från verksamhetens kunder. Din arbetsvardag kommer att vara varierad, men med fokus på att besvara kunders frågor om produkter och beställningar. I övrigt kommer din arbetsdag att kunna innefatta: 

• Administrativt arbete
• Arbete med att bredda din kunskap om företagets produkter och tjänster, för att ge en så god service som möjligt 
• Ta emot paket och beställningar  
• Fakturahantering 
• Vara behjälplig vid olika förekommande uppgifter på kontoret 

Du kommer att arbeta i ett team om 4-5 personer och rapportera till din chef som sitter stationerad i Göteborg. Vår kund arbetar i SAP och ett CRM-system. Kundtjänstavdelningen som du är en del av arbetar mot hela norden, vilket innebär att du kommer att ta emot samtal från våra nordiska grannländer. 

Arbete inom customer service hos vår kund kräver en bra produktkunskap för att kunna ge en service med så hög standard som möjligt till verksamhetens kunder, vilket innebär att du under den första perioden kommer att få upplärning kring produkterna och deras funktioner. 

Detta är en konsultanställning med start i augusti och som initialt pågår i 6-12 månader, med chans till förlängning. 

 

Vem söker vi?.

Till denna utvecklande och roliga konsultroll inom customer service söker vi dig som har tidigare erfarenhet av arbete inom kundtjänst. Vi ser att du som person är öppen och initiativtagande. Du tycker om att arbeta i ett team och är mån om att stötta dina kollegor. Du tycker om att lära nytt och är mån om att samla på dig all kunskap som krävs om de produkter och tjänster som verksamheten arbetar med. 

Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Kan du tala ytterligare ett nordiskt språk så är det meriterande, men inget krav. Vidare har du god systemvana och lätt för att sätta dig in i nya system.

 

Du erbjuds

Du erbjuds ett spännande och meriterande arbete som kundtjänstmedarbetare hos vår internationella kund. Du kommer att sitta i härliga lokaler i centrala Göteborg, tillsammans med drivna och engagerade kollegor. Det här är ett konsultuppdrag med start i augusti, som pågår i 6-12 månader, med god chans till förlängning. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! 

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Elin Gulin på: elin.gulin@jurek.se

 

Område: Göteborg

Anställning: Visstid

Omfattning: Heltid

 

 

Ansök nu

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Göteborg . Publicerat : 21 juli

Kategorier : Kontor & Administration Kundservice


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Erfaren kundtjänstmedarbetare till centrala Göteborg