Jurek Bemanning

Driven säljkoordinator till dynamiskt bolag i centrala Stockholm

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Arbetsuppgifter

Till ett litet marknadsledande bolag i centrala Stockholm söker vi en driven säljkoordinator för ett uppdrag med start omgående. Uppdraget löper sex månader, med stora möjligheter till förlängning eller övertagande.

I ditt uppdrag som säljkoordinator ingår följande ansvarsområden:

• Ansvara för sortimentsguider och orderblad
• Ansvara för utskick till säljkårer/konferenser
• Ansvara för uppdatering av bolagets webbsida
• Ansvara för konferensplanering
• Ansvara för koordinering av säljmässor
• Assistera försäljningschefen
• Ansvara för bolagets reklamlager

Exempel på arbetsuppgifter kan vara:

• Backofficesupport till säljavdelningen avseende presentationer, dokument och offerter
• Försäljningsprognos och uppföljning av försäljningsutfall
• Planering, koordinering och uppbyggnad av mässmontrar
• Administration av reklamlager
• Utskick av varuprover och displayer
• Vid behov vara delaktig i butiksombyggnader tillsammans med säljpartner
• Övriga specifika projekt t.ex. uppföljningar i BI-system och listuppdateringar
• Ansvara för koordinering och input från marketing och KAM
• Ta fram planogram efter Category Managers rekommendation
• Vara kugghjulet mellan sälj/marknad och koordinera aktiviteter
• Uppdatera intranät och hemsida
• Kampanjmailen, utse och publicera vinnare samt administrera utskick m.m.

Vem är du?

Eftersom det aktuella bolaget är relativt litet ställs särskilda krav på medarbetarna gällande förmåga att hantera dynamik och flexibilitet, för att framgångsrikt kunna nå gemensamma mål. Särskilda krav finns också gällande personliga egenskaper så som proaktivitet, drivkraft, analysförmåga, stabilitet, förmåga att organisera sitt arbete, vilja att utvecklas, samspel och social kompetens. Centralt är att kunna se både detaljer och helheten i en affärsverksamhet.

För tjänsten som säljkoordinator söker vi dig som är har social förmåga, drivkraft och en vilja att utvecklas i din roll. Du arbetar effektivt och strukturerat, planerar och organiserar ditt arbete självständigt. Du har också fallenhet för administration, är noggrann och serviceinriktad samt flexibel och prestigelös.

Grundläggande krav för tjänsten är att du har gymnasiekompetens och gärna eftergymnasial utbildning, samt tidigare erfarenhet av konsumentprodukter och detaljhandel. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Du har systemvana; inte minst goda kunskaper i Officepaketet. Erfarenhet av Sharepoint, Nielsen, Space program och/eller NAV är mycket meriterande.

Du erbjuds

Som säljkoordinator ingår du i drivet och dynamiskt team som blickar framåt. Din individuella kompetens och talang tas tillvara för att bidra till bolagets framgång. Arbetsplatsen ligger centralt i Stockholm, med trevlig arbetsmiljö och spännande produkter.

Kontakt och ansökan

I den här rekryteringen samarbetar vi med Jurek Rekrytering & Bemanning. För mer information eller frågor är du välkommen att kontakta Emily Beijer via e-mail emily.beijer@jurek.se eller telefon 0700-22 05 75, eller Paulina Stjernström via e-mail paulina.stjernstrom@jurek.se eller telefon 0709-58 40 79

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då vi kallar till intervju löpande. Tyvärr har vi ingen möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail.

Område:
Stockholm
Stockholms län

Anställning: 
Visstid Heltid

Kontakt:
Emily Beijer
0700-22 05 76

 Ansök nu

Sista ansökningsdag : 13 mars . Arbetsort : Stockholm


Senaste jobben från Jurek Bemanning

Alla jobb hos Jurek Bemanning

Liknande jobb Driven säljkoordinator till dynamiskt bolag i centrala Stockholm