Jurek

Customer Relations Specialist till BMW Group

Har du mångårig erfarenhet av utmanande kundärenden och dokumenterad erfarenhet av konsumenträttsliga frågor? Lockas du av att arbeta i en dynamisk och internationell miljö och vill tillhöra en av världens mest framgångsrika tillverkare av bilar och motorcyklar? Då kanske detta kan vara ditt nästa steg!

 

 

Arbetsbeskrivning

I rollen som Customer Relations Specialist är din främsta uppgift att säkerställa att BMW:s, MINI:s och Motorrads kunder får ett förstklassigt bemötande. Du tillhör ett mindre team med specialister inom kundrelationer som utöver det dagliga arbetet har stort fokus på kontinuerlig utveckling av vår kundservice.

 

Dina arbetsuppgifter innefattar bl.a. att:

• Supportera first line i utmanande kundärenden

• Säkerställa att vi levererar ett kundbemötande som matchar våra premiumprodukter

• Samarbeta med och assistera återförsäljare med kundhantering och konsumenträttsliga frågor

• Hantera legala frågor och myndighetsförfrågningar gällande kundärenden

 

 

Vem är du?

Vi söker dig som drivs av att ge utmärkt kundservice samt har stor vana av att hantera eskalerade kundärenden. Vi tror att du har några års erfarenhet från backoffice och har ansvarat för svårare konsumenträttsliga frågeställningar. Har du erfarenhet av fordonsbranschen och/eller försäkringsbranschen ser vi det som starkt meriterande.

 

För att lyckas i rollen är du en problemlösare och trivs i en roll där du får arbeta självständigt. Du är strukturerad, positiv och har en naturlig pondus. Vidare har du lätt att föra fram din talan och att kommunicera med andra.

 

För denna tjänst krävs att du kommunicerar obehindrat på engelska och något av de skandinaviska språken (svenska, norska, danska eller finska).

 

 

Du erbjuds

Detta är ett konsultuppdrag via Jurek, med start under hösten och som löper enligt överenskommelse. BMW sitter i moderna lokaler i Sollentuna/Silverdal med bland annat tillgång till gym och lunchmöjligheter. Du kommer tillhöra ett engagerat team, och ges stora möjligheter att påverka samt att utvecklas.

 

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Angeliqa Haapanen på angeliqa.haapanen@jurek.se. Urvalsprocessen sker löpande och du är varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se

 

 

Om BMW Group

BMW Group Northern Europe koordinerar och ger stöd åt verksamheterna i de olika nordiska nationella säljbolagen, liksom åt auktoriserade BMW- och MINI-återförsäljare i Norden och Baltikum. I Norden har BMW Group ca 200 anställda och 160 auktoriserade återförsäljare och verkstäder. För mer information om BMW besök deras websida www.bmwgroup.com 

 

Område: Sollentuna

Anställning: Visstid

Omfattning: Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Sollentuna . Publicerat : 30 augusti

Kategorier : Kontor & Administration Kundservice


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Customer Relations Specialist till BMW Group