Jurek

Cash Administrator till BMW Financial Services!

Vi söker nu en Cash-administrator till en av världens mest ledande tillverkare av bilar och motorcyklar – BMW Group. Alla som arbetar inom BMW Group är stolta över att kunna leverera bilar, finansiella tjänster och kundupplevelser med högsta kvalitet. Kunder över hela världen är stolta över att köra en BMW. Vill du också vara stolt? Dela din passion för administration!

 

 

Om rollen och dina ansvarsområden

• Ansvar för delar av den nordiska marknadens kund- och leverantörsreskontra

• Hantering av manuella in- och utbetalningar

• Avsluta och delamortera kontrakt

• Göra bokningar och stämma av konton

• Kontakt med återförsäljare

 

I rollen som Cash-administrator kommer du att ansvara över delar av kund- och leverantörsreskontran för BMWs verksamhet. Du arbetar primärt mot den norska marknaden men du har ett nära samarbete med dina kollegor i det administrativa arbetet mot den svenska och danska marknaden. I tjänsten kommer du utöver dina huvudsakliga arbetsuppgifter även att vara behjälplig i övriga administrativa uppgifter samt agera servicefunktion internt. Du ansvarar för att bidra till att BMWs premiumtjänster håller hög kvalitet.

 

 

Om dig vi söker

• Akademisk examen inom ekonomi, alternativt gymnasieekonom med relevant arbetslivserfarenhet

• Några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter

• Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska

• God datorvana, gärna inom Excel

 

Vi ser att du brinner för administration och besitter förmågan att arbeta strukturerat och kvalitetsmedvetet. Du är en serviceinriktad person med en god kommunikativ förmåga. Vidare är du en flexibel team-player som också besitter förmågan att arbeta strukturerat. För att trivas i rollen är du analytisk, har gott självledarskap och tycker om att arbeta i ett högt tempo.

 

 

Om att jobba på BMW Financial Services

BMW Financial Services är en del av BMW Group som gör det enkelt för våra kunder att finansiera sin BMW. Vi delar deras passion för körglädje och fokuserar på att ge en trygghet och säkerhet genom hela resan. Det krävs ett drivande team med en kan-göra-attityd för att leverera bra service. Ett team som alltid är beredda att gå det extra leendet för att hitta lösningar som tillfredsställer våra kunders och företags behov. Ett team som vill lära sig mer för att utveckla sina förmågor. Så, om du tycker om en kultur av öppet utbyte och ömsesidigt förtroende samt vill ta på dig en fartfylld roll inom ett mycket motiverat team, då har vi rollen för dig.

 

 

Intresserad?

Tjänsten är placerad på BMW:s nordiska huvudkontor i Sollentuna/Silverdal. Lokalerna är moderna och innehåller lunchrestaurang samt tillgång till gym och dagliga träningspass. Du kommer att tillhöra ett hjälpsamt och positivt team på 5 personer och du rapporterar till din teamledare. Detta är ett löpande konsultuppdrag med 6 månaders provanställning via Jurek Rekrytering och Bemanning. Tjänsten är på heltid med tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Letar du efter en spännande utmaning? Tag chansen och bli en del av BMW. Vi ser fram emot din ansökan som skickas in via www.jurek.se. För eventuella frågor vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Victoria Tjernström, victoria.tjernstrom@jurek.se.

 

Område

Sollentuna

Anställning

Tillsvidare

Omfattning

Heltid

 

 

 

Ansök nu 

 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Sollentuna . Publicerat : 17 juni

Kategorier : Ekonomi & Finans Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Cash Administrator till BMW Financial Services!