Jurek Bemanning

Assistent till ledningsgrupp hos internationellt strategibolag

Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Arbetsbeskrivning
Jurek Rekrytering & Bemanning söker nu för kunds räkning en Assistent till ledningsgruppen hos ett inernationellt strategibolag. De har kontor i centrala Sthlm och tjänsten är på heltid framåt. Som assistent arbetar du mestadels gentemot personer i ledningsgruppen och du ansvarar för all service som är kopplad till deras administrativa behov. Syftet med rollen är att underlätta ledningsgruppens dagliga arbete. Till dina arbetsuppgifter hör bland annat kalenderadministration, möteskoordinering, hantera bokningar av resor och förberedelser av digitala presentationer inför möten. Vid månadsboksluten ansvarar du för registrering av kvitton samt att hantera fakturor löpande. Du finns även behjälplig för att assistera vid anordning av interna och externa projekt och events. Viss support till övriga konsulter kan ibland behövas.

Vem är du?
Vi söker dig som brinner för service och administration. Du är alltid service-minded, har ett öga för detaljer och gör gärna det lilla extra. För att trivas i rollen tror vi att du gillar att driva eget arbete framåt och har förmågan att arbeta lösningsfokuserat. Vi tror vidare att du har förmågan att strukturera och planera ditt arbete väl. Då arbetet inefattar mycket nära dialog med olika medarbetare i orgnaisationen har du en god kommunikativ förmåga och vågar ta initiativ i dessa sammanhang. Du är alltid tydlig och transparent, håller vad som lovas, agerar proffessionellt och är affärsmässig i alla lägen. Vi ser gärna att du har:

- Minst tre års arbetslivserfarenhet av en serviceorienterad roll och erfarenhet av administration
- Meriterande med eftergymnasial utbildning, speciellt om det är inom HR eller ekonomi
- God system- och datorvana
- Goda kunskaper i Office-paketet. Har arbetat framförallt med PowerPoint och Word, men meriterande med erfarenhet av kalenderhantering i Outlook eller motsvarande program
- Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
- Ytterligare språkkunskap är meriterande, framför allt Nordiska språk

Du erbjuds
Tjänsten är perfekt för dig som vill utvecklas i din roll som Assistent hos ett internationellt bolag som är i expansiv fas. Du kommer att få arbeta på en spännande arbetsplats placerat i centrala Sthlm. Tjänsten är med omgående start och löpande framåt. Arbetstiden är 40h/veckan och du kommer till en början att vara anställd som konsult via Jurek, med ambition att efter 6 månader gå över i anställning hos kund. För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Victoria Dall, victoria.dall@jurek.se. Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurek.se vi tar inte emot ansökningar via e-post. Skicka in din ansökan idag då vi intervjuar löpande!

Start:
Omgående

Lön:
Enl. ök

Sista ansökningsdag
Intervjuer sker löpande

Område:
Stockholm
Stockholms län

Anställning: 
Tillsvidare Heltid

Kontakt:
Victoria Dall
victoria.dall@jurek.se

 Ansök nu

Sista ansökningsdag : 13 mars . Arbetsort : Stockholm

Kategorier : Kontor & Administration Övrigt


Senaste jobben från Jurek Bemanning

Alla jobb hos Jurek Bemanning

Liknande jobb Assistent till ledningsgrupp hos internationellt strategibolag