Jurek

Agnes advokater söker kontorsansvarig

Agnes advokater är en mindre specialiserad advokatbyrå i Stockholm/Nacka inom området för miljö- och vattenrätt. Vi bygger vår verksamhet på idén om en modern advokatbyrå med specialkompetens, höga kvalitetskrav och sunda värderingar. Vi är en ung och växande byrå med ambitionen att vara ledande inom vårt specialistområde. Vi söker nu en ny kollega som kan ta ansvar för byråns administrativa frågor och fakturering.

 

Om rollen

I denna tjänst kommer du ha det övergripande och samordnande ansvaret för kontoret och byråns verksamhet och stötta dina kollegor med administrativ support samt sköta den ekonomiska administrationen kopplat till våra ärenden och de processer vi arbetar med. Rollen ställer krav på ansvarstagande, social kompetens, god flexibilitet och att du trivs i ett varierat arbetstempo med breda arbetsuppgifter såsom t ex:

 

• Fakturering, kvittohantering och reseräkningar, kostnads- och budgetkontroll etc.

• Registrera ärende – och klientinformation

• Kontorsansvar (inköp av förnödenheter och kontorsmaterial), säkerställa att kontoret håller en representativ och trevlig miljö

• Kontaktperson utåt mot klienter, leverantörer och myndigheter m fl

• Ansvar för byråns telefon och allmänna mail under kontorstid vardagar

• Sköta rese- och hotellbokningar

• Planera och koordinera events samt interna konferenser och aktiviteter, luncher etc.

• Ansvar för uppdatering av hemsida och annan typ av marknadsföring och kommunikation

• Hjälpa till med personaladministrativa arbetsuppgifter, som on- och off boarding etc.

 

Din erfarenhet och personlighet

Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbete, gärna från annan advokatbyrå eller domstol. Du är social och har god vana att arbeta med service, administration, arbetar proaktivt och kan hantera flera uppgifter parallellt. Du är ansvarstagande och noggrann och tummar inte på kvalité. Vidare trivs du med att arbeta självständigt och är trygg i dig själv. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekrytering.

 

Du erbjuds

En varierande tjänst där du har möjlighet att anpassa och utveckla arbetsuppgifterna efter dina intressen och behov. Du kommer till en familjär byrå med stort engagemang och professionalitet i det vi gör samtidigt som vi vill behålla våra sunda värderingar med en god balans mellan arbete och privatliv. Tjänsten är en tillsvidareanställning på hel- eller deltid med sex månaders provanställning.

 

Ansökan och övrig info

I denna rekrytering samarbetar Anges advokater med Jurek Business Support. Känner du igen dig i beskrivningen så tveka inte att ansöka med CV och personligt brev redan idag. Då tjänsten ska tillsättas snarast möjligt kommer vi att göra urval och intervjuer löpande. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Kristin Nelson kristin.nelson@jurek.se. Du söker tjänsten via Jurek Rekrytering & Bemannings hemsida, www.jurek.se

 

Varmt välkommen med din ansökan!

 

Område

Nacka

Anställning

Tillsvidare

Omfattning

Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Nacka . Publicerat : 13 januari

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Agnes advokater söker kontorsansvarig