Jurek Bemanning

Administratör/receptionist till trevligt företag på Kungsholmen

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en serviceinriktad administratör/receptionist till ett föräldravikariat som löper omgående till april/maj 2020. Du kommer att ansvara för reception, växel och övrig administration för att möjliggöra den dagliga driften på kontoret.

 

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära att:

  • Ta hand om reception och växel
  • Hantera inkommande och utgående post
  • Scanna in fakturor
  • Ställa iordning konferensrum för externa möten
  • Beställa kontorsmaterial och diverse inköp
  • Administration av underlag i Excel
  • Korrekturläsning

 

Din profil
Vi söker dig som har några års erfarenhet av en bred receptionistroll med administrativa inslag. Du har en god förmåga att strukturera, organisera och prioritera dina arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen har du även goda kunskaper i Officepaketet – med särskilt fokus på Excel.

 

Som person är du lugn och serviceinriktad. Du ser vad som behöver göras och har ett öga för detaljer. Vi tror att du trivs i en roll som kombinerar service och administration, där du arbetar självständigt inom givna ramar.

 

Denna roll kräver att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska.

 

 

Du erbjuds
En varierande och rolig roll på ett bolag som bryr sig om sina medarbetare. Du kommer att tillhöra ett glatt gäng som gärna tar en fika tillsammans på eftermiddagarna. Kontoret är lokaliserat i ljusa lokaler på Kungsholmen.

 

Tjänsten är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer att vara anställd hos Jurek Rekrytering & Bemanning men arbeta ute hos vår kund. Uppdraget är med start omgående och löper fram till april/maj 2020.

 

Vi intervjuar löpande till denna tjänst och du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt via vår hemsida www.jurek.se.

 

 

Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

 

Sökord: Service, Kundvärd, Kundvärdinna, Telefonist, Växeltelefonist, Hotellreceptionist, Bokningsansvarig, Front office, Koordinator, Receptionist, Front Desk, Administratör, Administrativ assistent, Administration.

 

Område:
Stockholm
Stockholms län

 

Anställning: 
Visstid Heltid

 

Kontakt:
Angeliqa Haapanen
angeliqa.haapanen@jurek.se

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 22 augusti

Kategorier : Kontor & Administration Kundservice


Senaste jobben från Jurek Bemanning

Alla jobb hos Jurek Bemanning

Liknande jobb Administratör/receptionist till trevligt företag på Kungsholmen