Jurek Bemanning

Administratör/assistent till advokatbyrå i centrala Sthlm

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR,  marknad och administration.

Arbetsbeskrivning

För vår kunds räkning söker vi nu en Administratör/assistent till en advokatbyrå i centrala Stockholm. Du kommer att ha en central roll i organisationen och arbeta brett som administratör/sekreterare till byråns jurister samt arbeta med samordning och koordinering av firmans marknadsföring. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som administratör kommer att vara administrativt kontorsarbete i form av bland annat formatering, redigering och korrekturläsning av dokumentation. Sen kommer du även att arbeta med informationssökning, fakturering, resebokningar och framtagande av presentationsmaterial. Arbetsuppgifter som avser firmans marknadsföring kommer att innebära att organisera seminarier och events. Men sedan även att uppdatera webbsidor och hantera inlägg i sociala medier, hjälpa till med pressreleaser, artiklar, nyhetsbrev och broschyrer samt hantera information till rankinginstitut.

Vem är du?

Vi söker efter en relationsskapande, kommunikativ och lyhörd lagspelare som vill utvecklas i en högpresterande internationell miljö. Du tycker om administration och är en trygg och noggrann person med hög integritet. Du har förmågan att hålla många bollar i luften samtidigt och kan hålla en hög kvalitet på ditt arbete även vid hög arbetsbelastning. För at trvias i rollen bör du vara prestigelös, lösningsfokuserad och självgående. Vi tror att du är i början av din karriär och är intresserad av en tillfällig roll på ca. 3 månader med stora utvecklingsmöjligheter. Du har god förmåga att kommunicera på både svenska och engelska, såväl i tal och skrift. Du bör vara en van användare av MS Office och det är meriterande om du har arbetat i Indesign och Photoshop. Även relevant erfarenhet eller viss utbildning inom marknadsföring eller media och kommunikation är meriterande.

Du erbjuds

En utmanande och spännande roll hos en advokatbyrå som sitter i fina lokaler i Gamla Stan. Tjänsten är med omgående start och du kommer att vara anställd i 3 månader som konsult hos oss på Jurek Rekrytering & Bemanning, för rätt person finns det chans till förlängning. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Victoria Dall på victoria.dall@jurek.se. Välkommen med din ansökan via www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Start

Omgående

Lön

Enligt överenskommelse

Område:
Stockholm
Stockholms län

Anställning: 
Visstid Heltid

Kontakt:
Victoria Dall
victoria.dall@jurek.se

 Ansök nu

Sista ansökningsdag : 28 februari . Arbetsort : Stockholm

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek Bemanning

Alla jobb hos Jurek Bemanning

Liknande jobb Administratör/assistent till advokatbyrå i centrala Sthlm