Jurek

Administratör till spännande uppdrag inom fordonsbranschen

Till en av våra internationella kunder inom fordonsbranschen söker vi nu en administratör för start omgående. Konsultuppdraget är på heltid och kommer att pågå till 31 december 2021. 

 

I denna process ber vi samtliga kandidater att bifoga sitt CV på engelska. 

 

 

Arbetsbeskrivning

I rollen som administratör hos vår kund är du ansvarig för olika flöden inom orderhantering. Din roll kommer huvudsakligen att innefatta arbete med följande arbetsuppgifter: 

 

• Skapande av arbetsordrar

• Aktivering av kontrakt

• Hantering av returer av bilar 

• Övervakning av miljöbonusar 

 

Du kommer att arbeta mot både den svenska och norska marknaden. Du kommer i din roll att kommunicera med flera olika intressenter, bl.a. intern personal, återförsäljare, teknisk support mm. 

 

 

Vem söker vi?

Till rollen som administratör söker vi dig som har: 

• Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter

• En god samarbetsförmåga 

• En god förmåga att snabbt sätta sig in i nya arbetsuppgifter 

• Flytande engelska i tal och skrift

 

 

Du erbjuds

Du erbjuds ett utvecklande konsultuppdrag hos vår globala kund i Göteborg. Uppdraget startar omgående och pågår till och med 31 december 2021. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! 

 

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Elin Gulin på: elin.gulin@jurek.se

 

Område: Göteborg

Anställning: Visstid

Omfattning: Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Göteborg . Publicerat : 19 februari

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Administratör till spännande uppdrag inom fordonsbranschen