Jurek

Administratör inom Ekonomi och HR (Deltid)

Är du en strukturerad och självständig administratör med erfarenhet inom ekonomi och HR? Vi söker dig som trivs med varierande arbetsuppgifter och som vill arbeta i en dynamisk miljö hos vår kund i Göteborg, 2-3 dagar i veckan. Om du har ett öga för detaljer, är proaktiv och har goda IT-kunskaper, kan detta vara rollen för dig

 

Vi söker en självgående och driven administratör till vår kund i Göteborg! Rollen omfattar administration inom ekonomi, HR och allmänna kontorsuppgifter. Du kommer att arbeta 2-3 dagar i veckan och stödja vårt team med uppgifter som löneadministration, fakturahantering, resebokningar, samt kontorsinköp och hälso- och säkerhetsfrågor.

 

Dina ansvarsområden inkluderar:

• Administrera projekt och fakturor

• Supportera chefer med lönefrågor

• Hantera kontorets inköp och faciliteter

• Planera och arrangera events

• Avtals- och leverantörshantering

• Uppdatera kundinformation och godkänna betalningar

 

Kvalifikationer:

• Flytande i svenska och engelska

• God IT-vana och erfarenhet av system som Fortnox är meriterande

• Strukturerad, noggrann och proaktiv

 

Ansökan

Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Johanna Kalered Martinsson på email johanna.kalered@jurek.se

 

Varmt välkommen med din ansökan!

 

Område

Göteborg

Anställning

Tills vidare

Omfattning

Deltid

 

 

Ansök nu

 

Ansök snarast . Arbetsort : Göteborg . Publicerat : För 6 timmar sedan

Kategorier : Data & IT Ekonomi & Finans HR & Organisation Inköp Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Administratör inom Ekonomi och HR (Deltid)