Jurek Bemanning

Administrative Coordinator till Mylan

Om företaget
Mylan är verksamt inom läkemedelsbranschen och har ca 150 anställda i Sverige. Verksamheten är förlagd till Bergshamra. På Mylan arbetar vi för att sätta nya standarder inom hälso- och sjukvården. Vi samarbetar världen över för att ge 7 miljarder människor tillgång till medicin av hög kvalitet. Med en global arbetsstyrka på ungefär 35 000 personer kan vi gå till jobbet varje dag och veta att vi gör skillnad i livet för någons mamma, pappa, syster eller bror. Vi finns i 67 länder på sex kontinenter och marknadsför våra produkter i ungefär 165 länder och territorier.

Läs gärna mer på Mylans hemsida http://www.mylan.se

Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en Administrative Coordinator till vår kund Mylan i Bergshamra/Solna. Konsultuppdrag kommer att pågå i ett år. I rollen som administrative coordinator kommer du i första hand hantera och administrera Mylans samtliga avtal i befintligt Leagal Contract Management systsem (LCM).

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• Handläggning & administrering av ca 10 avtal/dag i LCM
• Agera som ansvarig Koordinator av hela avtalshanteringsprocessen
• Kontinuerlig kontakt & uppföljning med så väl lokala som internationella kollegor runt om i organisationen.
• Systematisk informationsinsamlande, uppföljning och slutförande i en rask takt.
• Att proaktivt arbete för att hitta ett effektivare och smidigare arbetssätt.

Vem är du?
Till denna tjänst söker vi dig som har minst något års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och tidigare arbetat i ett eller flera affärssystem.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet i denna process och söker dig som är administrativt lagd och orädd systemanvändare. Vi söker en självständig individ med en egen förmåga att se vad som behöver göras, saknas och kan utvecklas. Vi ser att du är en person som är bra på att skapa nya kontakter. Som drivs av att hitta nya vägar till lösningar på utmaningar och problem. Med andra ord för att lyckas i denna roll är du lösningsorienterad och har en förmåga att arbeta proaktivt för att hitta ett effektivt arbetssätt. Du är flytande in svenska och engelska, i både tal och skrift.

Du erbjuds
Mylan erbjuder dig ett spännande och omväxlande arbete och här får du chansen att vara en del av ett globalt bolag och arbeta tillsammans med drivna och engagerade medarbetare i ett företag i ständig förändring.
Detta är ett konsultuppdrag som kommer pågå i ett år. Tjänsten är på heltid på Mylans kontor beläget i Bergshamra/Solna med närhet till tunnelbana, pendeltåg/buss samt möjlighet till inomhus parkering.

I denna process samarbetar Mylan med Jurek Rekrytering och Bemanning. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se
 Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida www.jurek.se. Vi ser fram emot att höra från dig!

Område:
Stockholm
Stockholms län

Anställning: 
Visstid Heltid

Kontakt:
Evelina Thimper
evelina.thimper@jurek.se

 Ansök nu

Sista ansökningsdag : 10 november . Arbetsort : Stockholm

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek Bemanning

Alla jobb hos Jurek Bemanning

Liknande jobb Administrative Coordinator till Mylan