Jurek Bemanning

Administrativ kundtjänstmedarbetare till internationellt företag

Arbetsbeskrivning

Vi söker just nu en administrativ kundtjänstmedarbetare till ett internationellt företag i Stadshagen. Du kommer att vara del av vår kunds eftermarknadsteam som säkerställer att befintliga kunder får stöd när de behöver nya tillbehör eller reservdelar till sina produkter. En viktig del i ditt uppdrag är att förvalta varje kontakt på ett sätt som både gör kunden nöjd och uppmuntrad till fortsatt samarbete.

 

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att:

  • Hantera produkt-, leverans- och prisfrågor
  • Orderläggning
  • E-handelssupport och rådgivning kring reservdelar
  • Skapa nya affärer genom aktiv försäljning till kunderna du har kontakt med

 

Vem är du?

Till denna tjänst söker vi dig som har något års erfarenhet av kundservice, där vi ser det som meriterande om du tidigare arbetat inom teknisk rådgivning av hushållsprodukter. Du är kommunikativ och har en god förmåga att använda frågeteknik för att få kunder att beskriva sitt behov. 

 

Vi tror att du har ett personligt driv, samtidigt som du är lugn och tålmodig. Du älskar att engagera dina kollegor och är den som drar ihop ditt team till en AW! Vidare har du en god problemlösningsförmåga och har genom tidigare roller visat att du inte bara hittar problemen, utan också driver igenom förbättringar när det krävs!

 

 

Du erbjuds en utvecklande och spännande tjänst hos ett internationellt företag som sitter i fina lokaler i Stadshagen. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd hos Jurek Rekrytering & Bemanning men arbeta ute hos vår kund. Uppdraget är på heltid med omgående 3 februari och till en början fram till 3 maj 2020, med chans till förlängning för rätt person.

 

Vi intervjuar löpande till denna tjänst och du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Angeliqa Haapanen på angeliqa.haapanen@jurek.se

 

 

Om företaget

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

 

Sökord: Kundservice, Kundsupport, Service, Telefonist, Kundservicemedarbetare, Kundmottagare, First Line, Second Line, Support, Rådgivare, Supporttekniker, Back Office, Helpdesk, Costumer Service Specialist, Kundtjänst, Kundtjänstmedarbetare, Teknisk administratör.

 

Område:

Stockholm

Stockholms län

 

Anställning:

Visstid Heltid

 

Kontakt:

Angeliqa Haapanen

angeliqa.haapanen@jurek.se

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 8 januari

Kategorier : Kontor & Administration Kundservice


Senaste jobben från Jurek Bemanning

Alla jobb hos Jurek Bemanning

Liknande jobb Administrativ kundtjänstmedarbetare till internationellt företag