Jurek Bemanning

Administrativ kundtjänstmedarbetare till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning
Vi är på jakt efter en Administrativ kundtjänstmedarbetare till en internationellt verksam kund i Stadshagen. I rollen kommer du att arbeta i ett team om 15 personer, men du kommer främst att arbeta nära en kollega i liknande roll.

 

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara följande;

-       Administration

-       Ansvara för att ta ut produktlistor i Excel från SAP

-       Kontrollera och stämma av produkttillgänglighet

-       Kundkontakt (kontaktar och supporterar via telefon gällande deras produktbehov)

 

Vem är du?
Till denna tjänst söker vi dig som är en kommunikativ administratör som vill bygga ditt CV. Vi ser att du är relativt nyutexaminerad från gymnasiet och har något års arbetserfarenhet av service, administration eller liknande. Du är van vid MS Office då det är viktigt att du har förståelse för Excel. Har du tidigare varit i kontakt med affärssystemet SAP är detta meriterande. Du kommer att arbeta på ett internationellt verksamt bolag, så det är viktigt att du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska.

 

Viktigast är att du är en ambitiös, kommunikativ och noggrann person som är mycket serviceminded. Vi ser även att du har ett personligt driv men samtidigt är lugn och tålmodig. En viktig del i ditt uppdrag är att förvalta varje kontakt på ett sätt som både gör kunden nöjd och uppmuntrad till fortsatt samarbete.

 

Du erbjuds
En utmanande och spännande tjänst hos ett internationellt företag som sitter i fina lokaler i Stadshagen. Uppdraget är på heltid med omgående start och till en början fram till sista november. Detta är en konsultlösning på 3 månader, men för rätt person finns det därefter chans till förlängning. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Victoria Tjernström på victoria.tjernstrom@jurek.se. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande.

 

Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

 

Start
Omgående

Lön
Enligt överenskommelse

 

Område:
Stockholm
Stockholms län

Anställning: 
Visstid Heltid

Kontakt:
Victoria Tjernström
victoria.tjernstrom@jurek.se

 

 

 Ansök nu

 

Sista ansökningsdag : 5 september . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 6 augusti

Kategorier : Kontor & Administration Kundservice


Senaste jobben från Jurek Bemanning

Alla jobb hos Jurek Bemanning

Liknande jobb Administrativ kundtjänstmedarbetare till internationellt bolag