Jurek Bemanning

Administrativ koordinator inom e-handel till globalt bolag

Vi söker nu en eCommerce support och koordinator till vår kund som är verksam inom hemelektronikbranschen. I denna roll kommer du befinna din i en internationell miljö med engagerade kollegor och får en möjlighet att använda din strukturerade och administrativa sida.

 

 

Arbetsuppgifter

Som eCommerce support tillhör du det Nordiska eCommerce teamet hos vår kund. Du har en nyckelroll för att säkra och optimera en kvalitativ e-handelsuppföljning och kundsupport i Norden. Huvudansvaret är att vara den viktigaste kontaktpunkten till callcentret, för en förbättrad kundresa och förbättrade processer.

 

Arbetsuppgifter:

• Vara huvudkontakt mot kundcentrets 2nd line agenter, fungera som en mellanhand mellan callcentret och andra berörda aktörer, som kundservice, logistik, finans, juridik och leverantörer inom dessa områden.

• Övervaka de dagliga orderflödena och arbeta kontinuerligt med att säkerställa ett smidigt orderflöde

• Proaktivt arbeta med att identifiera problem som rör order och betalning, analysera och tillämpa lämplig lösning.

• Ansvara för utvecklingen av policys och rutiner

• Säkerställa att kunderna har tillgång till supportinformation, service villkor samt ansvara för att villkoren är uppdaterande

 

 

Vem är du?

Vi ser att du har en akademisk utbildning, gärna inom Business Administration. Du har tidigare erfarenhet av kundservice inom retail eller e-handel. Du har erfarenhet från minst ett affärssystem relaterat till kundtjänst och order och har du erfarenhet av SAP ser vi det som mycket meriterande.

 

Du är en lösningsorienterad person som har förmågan att hitta roten till problemet. Du är serviceminded och har ett positivt synsätt och trivs i en föränderlig miljö. Du trivs att arbeta självständigt men kan samtidigt samarbeta väl med olika kontaktpersoner genom hela organisationerna. Du är strukturerad och har ett öga för detaljer.

 

 

Du erbjuds

Detta är ett spännande möjlighet för dig som vill utveckla din administrativa sida hos ett stort internationellt bolag inom hemelektronik branschen. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du är anställd hos Jurek rekrytering och bemanning men arbetar ute hos vår kund i Kista. Tjänsten startar omgående och pågår fram till april 2020 – med möjlighet till förlängning.

 

Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du registrerar din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se.

 

 

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

 

Sökord: Administratör, Service, Back Office, Support, Orderservice, Orderadministratör, Koordinator, Administrator, Serviceminded, Customer Administration, Administrativ Support, Kundservice, Kundsupport, Service, Kundservicemedarbeterare, Kundmottagare, first Line, Second Line, Support, Helpdesk, Costumer Service Specialist, Kundtjänst, Kundtjänstmedarbetare, Online Support, Koordinator, retail, ecommerce, e-handel 

 

 

Område:

Stockholm

Stockholms län

 

Anställning: 

Visstid Heltid

 

Kontakt:

Evelina Thimper

evelina.thimper@jurek.se

 

 

 

Ansök nu 

 

 

Sista ansökningsdag : 13 mars . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 13 februari

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek Bemanning

Alla jobb hos Jurek Bemanning

Liknande jobb Administrativ koordinator inom e-handel till globalt bolag