Skanska

Kundansvarig PU till Skanska Bostadsutveckling - Göteborg

Lockas du av tanken på att vara med och utveckla trivsamma hem där människor ska leva och bo, kanske i flera generationer? Vill du samtidigt arbeta med utvecklingsprojekt i ett väletablerat, internationellt företag som är i framkant när det gäller hållbarhetsfrågor? Då kan Skanska och en tjänst som Kundansvarig vara rätt för dig!

 

 

Vill du vara med och skapa den mest hållbara bostadsutvecklingen i Göteborg?

Vi söker nu en engagerad kundansvarig som vill arbeta och bidra genom hela kundresan. Som kundansvarig är dina arbetsuppgifter många och varierade, du deltar från tidiga skeden i projektutformning fram till överlämning och garantibesiktning. Du är den som omsätter strategier till konkreta handlingsplaner och aktiviteter i vårt kundarbete.

 

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:

• Ansvara för kommunikationen mot kund under hela kundresan.

• Aktivt driva mot mål för hög kundnöjdhet.

• Tillsammans med projektansvarig identifiera nyckelvärden i projektet.

• Leda informationsmöten och event, samt medverka vid stomvisningar.

• Delta vid besiktningar och inflyttningar.

• Administrera och hjälpa kunderna i inredningsprocessen.

• Hantera kundärenden efter inflyttning.

 

Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta i en kreativ miljö med stora möjligheter att påverka kund och affärer. Vårt arbete präglas av samarbete och att göra varandra bättre, och du kommer vara viktig i vår resa mot att bli klimatneutrala.

 

 

Kundfokuserad, kommunikativ och initiativrik – tre ord som beskriver dig!

Du som kommer lyckas och trivas hos oss kan konsten samarbeta, brinner för kundservice och har en välutvecklad social kompetens.

 

Att bygga relationer och nätverk är naturligt för dig och du är i ditt esse i nya situationer och med nya människor. Du tycker om att ha många olika typer av arbetsuppgifter att ta tag i och du trivs i en roll med högt tempo, där ingen dag är den andra lik.

 

Du har också:

• Utbildning inom företagsekonomi, fastigheter, marknad eller kommunikation, alternativt förvärvat motsvarande kunskaper genom yrkeserfarenhet.

• Några års arbetslivserfarenhet i liknande roll.

• Bra ekonomisk förståelse.

• Erfarenhet av projektledning.

• Goda IT kunskaper och erfarenhet av Officepaketet samt CRM system.

• Mycket goda språkkunskaper i svenska i tal och skrift.

• Körkort klass B.

 

Resor förekommer i tjänsten.

Tjänsten är ett vikariat som sträcker sig t o m den 31 maj 2023 med möjlighet till förlängning.

 

 

Välkommen till Skanska!

Ansök redan i dag – vi rekryterar löpande under annonseringstiden, men sista ansökningsdag är den 31 maj 2022.

 

För frågor om tjänsten, kontakta Kund- och eftermarknadschef Magdalena Nielsen 010-449 86 22.

 

Våra medarbetare är vår främsta styrka och det är viktigt att du känner dig trygg hos oss. Vi vill att du ska trivas på jobbet och ha kul med dina kollegor. Vi lovar dig som medarbetare en ständig kompetensutveckling och tillhandahåller en rad internutbildningar, befattningsspecifika program och internationella utvecklingsmöjligheter. För oss är hälsa och säkerhet extra viktigt och det ligger även som grund för våra förmåner till dig som anställd på Skanska.

 

 

Om företaget

Skanska använder sin kunskap och förmåga att blicka framåt till att forma hur människor lever, arbetar och möts. Vi har funnits i mer än 135 år och är ett av världens största projektutvecklings- och byggföretag med en omsättning på 148 miljarder kronor under 2021. Skanska är verksamma på utvalda marknader i Norden, Europa och USA. Tillsammans med våra kunder och en samlad expertis hos 30 000 medarbetare skapar vi innovativa, hållbara lösningar som främjar hälsa och välbefinnande bortom vår livstid.

 

 

 

Ansök nu 

 

 

 

Sista ansökningsdag : 31 maj . Arbetsort : Göteborg . Publicerat : 10 maj

Kategorier : Bygg & Anläggning Försäljning & Marknadsföring Kundservice


Senaste jobben från Skanska

Alla jobb hos Skanska

Liknande jobb Kundansvarig PU till Skanska Bostadsutveckling - Göteborg