Boliden

Contract Administrator

Arbetsuppgifter

The position is based in Stockholm.
Are you a service minded person that likes numbers and accuracy? We are strengthening our Contract Administrator team for Raw Materials and this might be a job for you!

Task and duties
The work consists of all administration from shipping of concentrate to issuing invoices including reporting monthly figures to our Finance Dept. The daily tasks involve dealing with shipping advice, our supplier contacts, communicating details necessary to prepare and finalize settlements, carrying out assay exchanges and handle price fixations. You will have both internal and external contacts.  You will work with the administration for Purchase of Raw Materials and report to the Manager of Contract Administration.                                                                                                                                               
We value responsible persons who consider accuracy with numbers essential in their daily work but at the same time a person who is interested in the overall business. You are a team player and like to continuously improve the way you work. For the right applicant we can offer a positive and challenging working environment.

 

Utbildning och kvalifikationer 

Education and qualifications
The Contract Administration role requires you to have a high school level education or equivalent including economics as a subject. A degree in Business Administration or relevant Master of Science is regarded as a plus. You should be thorough, accurate and a quick learner. The role requires you to have a good command of the English language in both written and verbal form.

 

Additional Information
For more information, please contact Therese Wareing, Manager Contract administration, therese.wareing@boliden.com

Union information
Unionen – Andreas Mårtensson, phone 070-5418393. SACO - Holger Rilinger, phone 0910-70 57 59        

Application
Send your application together with your CV via the link on the Intranet/ Job Vacancies.

Vi förutsätter att du delar våra grundläggande värderingar; entusiasm, ansvarstagande och engagemang. Hos oss deltar alla medarbetare aktivt för att nå en säker och bra arbetsmiljö och arbetsmiljöfrågor har högsta prioritet.

 

Välkommen till ett spännande jobb!

Vi kan erbjuda ett intressant och spännande jobb med utmaningar, givande sociala kontakter och en företagskultur baserad på goda värderingar! 

 

Ansökan

Vi arbetar aktivt för att öka mångfalden på vår arbetsplats och välkomnar alla sökande. Din ansökan behandlas i enlighet med GDPR.Du lämnar din ansökan med CV.

Vi vill ha din ansökan senast den 16-08-2020


Boliden producerar metaller som får det moderna samhället att fungera. Vår verksamhet präglas av omsorg om människa, miljö och samhälle, och vi tillhör de bästa i branschen inom hållbar metallproduktion. Boliden har också en ledande position inom återvinning av förbrukad metall. Lång erfarenhet kombinerad med utveckling av bästa tillgängliga teknik gör att våra gruvor och smältverk är väl positionerade på en utmanande marknad. Boliden har 5 700 medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Irland och en omsättning på 50 miljarder kronor.

 

 

Ansök nu

 

 

Sista ansökningsdag : 16 augusti . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 21 juli

Kategorier : Ekonomi & Finans


Senaste jobben från Boliden

Alla jobb hos Boliden

Liknande jobb Contract Administrator