Boliden

Commercial coordinator

Stockholm

JOB_009080

 

Är du en noggrann och serviceinriktad person som gillar siffror? Tycker du om att jobba i team och värdesätter god kommunikation och samarbete?

 

Då kan det här vara en tjänst för dig!

Vi förstärker nu vårt team för inköp av råvaror och söker en administrativ stjärna.

 

Arbetsuppgifter

Arbetet består av administration av inköp av råvaror. Uppgifterna är många, bland annat kommer du att arbeta med frakthantering, fakturering, analysbyten och prisfixeringar. Du kommer att ha ansvar för månadsrapportering till vår ekonomiavdelning och arbeta nära våra inköpare. Du kommer även att kommunicera externt med våra leverantörer.

 

I vårt team värdesätter vi noggrannhet, ärlighet och ansvarstagande. Det är viktigt att du trivs med att jobba i grupp och är bra på att samarbeta. Vi strävar hela tiden efter att förbättra vårt arbetssätt och välkomnar nya idéer och infallsvinklar. För rätt person kan vi erbjuda en positiv och utmanande arbetsmiljö med stor möjlighet till utveckling inom företaget.

 

Utbildning och kvalifikationer

Rollen kräver att du har en gymnasieutbildning med inriktning ekonomi, eller motsvarande erfarenhet. En examen i företagsekonomi eller relevant civilingenjörsexamen ses som ett plus.

 

Du behöver ha lätt för att förstå processer och ta till dig information.

Rollen kräver att du har goda kunskaper i både svenska och engelska och känner dig bekväm med att kommunicera både skriftligt och muntligt på båda språken.

 

Tjänsten är placerad i Stockholm.

 

För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Susanne Gut, chef för teamet på: susanne.gut@boliden.com.

 

 

 

Ansök nu 

 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 12 februari

Kategorier : Ekonomi & Finans Kontor & Administration


Senaste jobben från Boliden

Alla jobb hos Boliden

Liknande jobb Commercial coordinator