The Wofi

Customer Success Agent

Nu finns en unik möjlighet för dig som motiveras av en snabb lärokurva, oändliga utvecklingsmöjligheter och att tillsammans med erfarna kollegor få vara med och bygga ett bolag från grunden. Anyfin söker en person som vill vara med och bidra till en fantastisk serviceupplevelse och därigenom hjälpa våra kunder att få bort höga räntor och dolda avgifter. Detta är en chans för dig att få accelerera och utveckla din karriär på ett framgångsrikt fintech-bolag där du inspireras av ambitiösa och drivna kollegor och samtidigt får hjälpa människor. 

Om företaget: 
Anyfin AB är ett fintech-bolag som grundades 2017. Konsumenter bombarderas dagligen av erbjudanden om nya kreditkort och det är snarare regel än undantag att du kan välja delbetalning som alternativ när du ska betala. Detta är för många ett sätt att hålla privatekonomin på en mer jämn nivå för att sprida ut dina toppar och dalar. För andra är det ett sätt att klara större oförutsedda utgifter som att kylen plötsligt går sönder. Med det sagt var det tyvärr länge sedan någon faktiskt brydde sig om oss kunder, allra minst kreditgivarna. Det är bara att titta på de höga räntor vi betalar på våra delbetalningar och kreditkortsfakturor.

Om tjänsten:
I rollen hos oss kommer du att bli en nyckelperson i vårt drivna och härliga team på cirka tjugo personer. Vi jobbar tätt ihop och dina personliga egenskaper är något vi värdesätter högt. Det är viktigt att du har en positiv inställning och en vilja att arbeta med service. Du är inte rädd för att komma med egna idéer och förslag till förbättringar för dina arbetsuppgifter såväl som för företaget i stort. För rätt person kommer vi att erbjuda en gedigen introduktion, goda utvecklingsmöjligheter inom företaget samt att få vara med på denna spännande resa när Anyfin expanderar.

Arbetsuppgifter:

  • Leverera högklassig service till våra kunder, nya och befintliga via chatt, mail och telefon
  • Samarbeta med produktutvecklingsteamet för att hela tiden förbättra kundupplevelsen
  • Förbättra och vidareutveckla kundkommunikationen och arbetsrutiner
  • Möjligheter finns till att arbeta med företagets sociala medier

 

Personen vi söker:

  • Du talar och skriver flytande på svenska och engelska
  • En vilja att lära och utvecklas samt se möjligheter att göra så hos oss 
  • Driven och resultatinriktad samt entusiastisk och nyfiken
  • Tidigare erfarenhet av service och att hantera ärenden via telefon, mail och/eller chatt är starkt meriterande 
  • Goda datakunskaper och lätt för att lära dig nya tekniska plattformar 
  • Vidareutbildning från högskola och/eller universitet är meriterande
  • Tidigare erfarenheter av arbete med krediter är meriterande men absolut inget krav

Vi är främst ute efter rätt personlighet. Vi söker dig med ett driv och en vilja att hjälpa våra kunder att få den bästa service som de förtjänar. Erfarenhet av kundservice eller utbildning inom ekonomi är meriterande men med rätt inställning och rätt personlighet tror vi att du kan lära dig på plats och utvecklas hos oss.

 

Anyfin erbjuder dig möjligheten att bygga din egen karriär men även vara med från början med att bygga upp ett fintech-bolag från grunden och tillhöra ett team med drivna, ambitiösa, erfarna kollegor som älskar att ha roligt på jobbet!

 

Omfattning: Heltidstjänst
Arbetstider: Valmöjligheter finns
Övrigt: Tillsvidareanställning 
Lön: Fast månadslön
Plats: Stockholm
Start: Omgående

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Anyfin AB med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Julia på telefonnummer 070-759 76 66 eller via mejl julia@thewofi.se. Selektering av Cv:n och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag. Sist men inte minst: Vi ser fram emot just din ansökan!

 

Ansök nu

 

Sista ansökningsdag : 8 mars . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 8 februari

Kategorier : Kundservice


Senaste jobben från The Wofi

Alla jobb hos The Wofi

Liknande jobb Customer Success Agent