Placera Personal AB

Kundservice- & orderadministratör till marknadsledande bolag

Är du en orädd person som gillar fart och fläkt? Drivs du av att hjälpa och serva kunder och samtidigt få möjligheten att arbeta i en dynamisk miljö på ett marknadsledande företag? Då är detta en roll för dig!

Företaget
Vår kund är ett välkänt företag och innovationsledaren inom hushållsapparater! Det är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 12,6 miljarder euro under 2015 och mer än 56,000 anställda. Företaget inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö. Vill du vara med och utveckla B2B kundservicen för marknadsledaren inom Home Appliances? Då företaget är i ständig tillväxt söker de nu en ny kundservice-orderadministratör till kontoret i Solna.

Tjänsten
I rollen som kundservice- och orderadministratör ingår du i ett team på ca 10 personer. Du tar emot samtal och mail från kunder som berör ordrar, leveranser, prisfrågor, returer och reklamationer. Det kan även förekomma en del omfaktureringar och krediteringar. Kunderna du arbetar med är återförsäljare av olika slag. Telefonsamtalen kommer främst vara på svenska men det kan även förekomma samtal på Norska. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående som sträcker sig till 30/6 2018 med chans till förlängning. Tjänsten är på heltid och du blir anställd som konsult via Placera Personal. 

Kvalifikationer
För denna roll söker vi dig som har följande bakgrund

  • Du har tidigare erfarenhet av kundservice
  • Du har god kommunikativ förmåga i tal och skrift
  • Du har god administrativ förmåga
  • Meriterande om du har erfarenhet av SAP

Personlighet
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, orädd och driven. Du trivs i en miljö där det händer mycket, har en god kommunikativ förmåga samt gillar att ha många processer igång. Vidare är du ansvarstagande, strukturerad och bidrar med en positiv attityd.

Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.


Arbetstid/Varaktighet
Heltid Start: omgående t.om 2018-06-30, med möjlighet till förlängning. Konsultuppdrag via Placera Personal

Lön/Förmåner
Enligt överenskommelse.

Ansök nu!

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 22 september

Kategorier : Kontor & Administration Kundservice


Senaste jobben från Placera Personal AB

Alla jobb hos Placera Personal AB

Liknande jobb Kundservice- & orderadministratör till marknadsledande bolag