OnePartnerGroup

Vill du kombinera ekonomi, administration och service?

Har du arbetat som ekonomiassistent tidigare och vill fortsätta arbeta inom samma område men med mer varierande arbetsuppgifter? Då kan denna tjänst som ekonomiassistent med utökat område mot fastighetsadministration och receptionistarbete vara något för dig. Det är till en myndighet i Stockholm behovet finns och kommer att starta 1 april och pågå ca 1 år framåt med möjlighet till lång förlängning. 

 


Arbetsbeskrivning

Du kommer att utgå ifrån arbete inom ekonomi där uppgifter som fakturakontroller, kontering, projekt- och avtalsuppföljningar och övrig ekonomiadministration ingår. Under området fastighetsadministration kommer du arbeta med projektadministration, information inom och utom avdelningen, mötesprotokoll och vara ett operativt stöd för verksamheten. ca 25% av arbetstiden kommer det vara arbete mot receptionen med uppgifter som hantera växel, mötes- och konferensservice, information och service till hyresgäster, besökare, bud och medarbetare. 

 

Du kommer bland annat att arbeta i systemen Agresso och Platina. 



Krav/Vem söker vi?
- högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års
arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning
samt fem (5) års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent.

- goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
- goda kunskaper i ekonomisystem (exempelvis Agresso, Raindance m.fl.)

Vi ser det meriterande om du har tidigare erfarenhet från att arbetat i liknande roll.

 

Då rollen innebär att ha igång många olika projekt/uppgifter samtidigt söker vi dig som är flexibel och ordningsam i ditt arbetssätt. Du har god känsla för kommunikation/samarbete och service. 

 

Start:  1 april 19 - 31 mars 20 med möjlighet till förlängning. 
Ort:  Stockholm
Omfattning:  100%
Arbetstider:  Dagtid, måndag-fredag.
Anställning:  Uppdraget är ett konsultuppdrag där du har en visstidsanställning hos oss på OnePartnerGroup och är uthyrd till myndigheten.

 

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

 

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.

 

www.onepartnergroup.se

 

 

Kontaktpersoner

Madelene Sahlin

Konsultchef

072-1415624

madelene.sahlin@onepartnergroup.se

 

 

 

 Ansök nu

 

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 27 februari

Kategorier : Ekonomi & Finans HR & Organisation Kontor & Administration


Senaste jobben från OnePartnerGroup

Alla jobb hos OnePartnerGroup

Liknande jobb Vill du kombinera ekonomi, administration och service?