OnePartnerGroup

Kundtjänstmedarbetare till Webhelp

BESKRIVNING AV ARBETET

Du kommer att arbeta på en fartfylld och härlig arbetsplats omgiven av engagerade och fantastiska medarbetare. Dina arbetsuppgifter innefattar inkommande samtal. Ditt huvudfokus ligger på att bemöta kunderna med lyhördhet och engagemang samt att anpassa ditt bemötande efter kundens behov.

Som advisor inom vår kundservice och teknisk support hanterar du samtal inom TV, Bredband, Telefoni och försäljning. Du arbetar hela tiden mot uppsatta mål vilket även följs upp kontinuerligt. Vidare arbetar vi med merförsäljning som en naturlig del av varje samtal, där vi med hjälp av enkla frågor tar reda på vad kunden är intresserad av och skräddarsyr anpassade lösningar. Detta gör att vi gärna ser att du är en person som sätter kunden i fokus och är försäljnings- och lösningsorienterad. 



INTRODUKTION - FÖRSTA TIDEN HOS WEBHELP  

De första 4 veckorna som anställd kommer vara dedikerade till en gedigen grundutbildning på vårt helt nyöppnade kontor i Östersund. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din arbetsroll. 



VI SÖKER DIG

För att du ska trivas och bli framgångsrik i ditt arbete är det viktigt att du är driven, utåtriktad och ansvarstagande. Du är ärlig, ödmjuk och lyssnar på kunden och kundens behov. Du är också en motiverande och hjälpsam person som ställer upp för andra och bidrar till en bra teamkänsla. 


Vi ser att du som söker har grundläggande datorkunskaper och har lätt att lära dig nya system. 
Vi ser även att du har godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5.  



OM WEBHELP SOM FÖRETAG:

Då Webhelp som företag växer i en snabb takt finns det för dig med rätt drivkraft goda chanser till utveckling och det finns mängder av karriärmöjligheter inom Webhelp. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i Europa där vi självklart siktar på att nå första plats! Och det gärna tillsammans med dig!
Stämningen på våra kontor är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter eller gemensamma tävlingar.  



Anställningsform:
 Heltid och deltid
Arbetstider: Kundtjänsten har varierande arbetstider under öppettiderna: Mån-fre 08:00-19:00  Helger 09:00-18:00
Utbildningstart: Måndag den 13 maj 



LÖN/FÖRMÅNER

Lön enligt kollektivavtal  
Generöst system för provision  
Förmåner i form av massagebidrag och friskvårdsbidrag  
OB-tillägg kvällar och helger  

 


Kontaktpersoner

Marlene Rehnsbo

063- 19 43 30 (vxl)

marlene.rehnsbo@onepartnergroup.se


Hans-Olof Jonsson

063-194330 (vxl)

hans-olof.jonsson@onepartnergroup.se

 

 

Ansök nu 

 

 

Sista ansökningsdag : 12 maj . Arbetsort : Östersund . Publicerat : 15 april

Kategorier : Försäljning & Marknadsföring Kundservice


Senaste jobben från OnePartnerGroup

Alla jobb hos OnePartnerGroup

Liknande jobb Kundtjänstmedarbetare till Webhelp