JP Infonet

Kundansvarig säljare – juridiska tjänster och kompetensutveckling, Stockholm

Om dig 

Vi växer och våra möjligheter att tillgängliggöra juridiken på helt nya sätt via marknadsledande digitala lösningar och juridisk kompetens har aldrig varit större. Våra tjänster gör skillnad för våra användare och bidrar via snabb tillgång till information och vägledning till att skapa förutsättningar för rättssäkert beslutsfattande. Vi söker dig som vill arbeta i ett företag med korta och snabba beslutsvägar, i nära samarbete med kunniga och engagerade medarbetare och där det finns möjlighet att påverka både din egen och företagets fortsatta utveckling.

För att lyckas i rollen söker vi en driven person som har erfarenhet av försäljning och som trivs med att ta kontakt med människor och ha många kontaktytor. Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av försäljning av juridiska tjänster och kompetensutveckling. Du är lösningsorienterad och kan se helheten vilket hjälper dig att utveckla kundens affär.

Din profil

Utbildning

Meriterande

  • Eftergymnasial utbildning två år eller längre

Kompetenser

Meriterande

  • Statsvetenskap
  • Kommunal förvaltning
  • Juristexamen 
  • Statlig förvaltning

Arbetsliverfarenhet

Meriterande

Account manager: 5 års erfarenhet eller mer

Innesäljare: 5 års erfarenhet eller mer 

Dina arbetsuppgifter

I rollen som säljare får du möjlighet att arbeta i ett företag som är ett av de ledande i Sverige när det gäller juridisk information. Vi erbjuder ett stort antal juridiska informationslösningar, rådgivning och kompetensutveckling för både kommuner, advokatbyråer, myndigheter och privata företag.

Du kommer jobba nära våra användare och få förståelse för deras utmaning och hur företagets produkter och tjänster kan hjälpa dem i deras verksamhet. Du driver självständigt din försäljning och kommer att ansvara för dina egna kunder, vilket innebär nyförsäljning, merförsäljning och kundvård. Kontakten sker i första hand via telefon, men du kommer även att hålla externa säljmöten och utbildningar på plats hos kund där du visar upp företagets produkter och tjänster.

Du sitter i en entusiasmerande arbetsmiljö med drivna kolleger där du kommer vara aktivt delaktig i utvecklingen av våra tjänster utifrån våra kunders behov.

Om oss

JP Infonet är ett av landets ledande informationsföretag. Vi tillhandahåller ett stort antal juridiska tjänster för både offentlig sektor och näringsliv. JP Infonet startade verksamheten 1999 och vi har vuxit kraftigt sedan dess. Idag har företaget kontor i Gamla Stan i Stockholm, centrala Helsingborg och Karlstad. Tillsammans är vi ca 80 anställda varav hälften jurister.

Vi växer och våra möjligheter att tillgängliggöra juridiken på helt nya sätt via marknadsledande digitala lösningar och juridisk kompetens har aldrig varit större. Våra tjänster gör skillnad för våra användare och bidrar via snabb tillgång till information och vägledning till att skapa förutsättningar för rättssäkert beslutsfattande.

Vi har kollektivavtal och tillämpar individuell lönesättning. Vi satsar på långsiktighet och erbjuder stor möjlighet till personlig och professionell utveckling.

 

Ansök

Omfattning: Heltid, tillsvidare 

Arbetsplats: Kornhamnstorg 6, Stockholm

Sista ansökningsdag: Ansökningar behandlas löpande

Vi tar emot ansökan via e-post: kajsa.palmberg@jpinfonet.se

 

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 3 januari

Kategorier : Försäljning & Marknadsföring Juridik


Senaste jobben från JP Infonet

Alla jobb hos JP Infonet

Liknande jobb Kundansvarig säljare – juridiska tjänster och kompetensutveckling, Stockholm