JM

AVGIFTS- OCH HYRESADMINISTRATÖR TILL JM@HOME AB

Var med och bygg morgondagens samhällen med JM. Vår framgång bygger på balans mellan laganda, prestation, trivsel och personlig utveckling. Här är det lätt att bli sedd och uppmärksammad – en kultur som det är lätt att växa i helt enkelt.

Avgifts- och hyresadministratör till JM@home AB 

Vi har byggt bostäder i över 70 år, och gett tusentals bostadsrättshavare ett tryggt boende. För varje ny fastighet har vi dessutom tagit fram en ekonomisk plan och förvaltat föreningen fram tills tvåårsbesiktningen. Nu kan vi erbjuda mer än så. Vi har nämligen samlat all vår kompetens inom JM@Home AB, som ett tryggt förvaltningspaket för bostadsföreningar i JM-producerade fastigheter. 

Är du intresserad att jobba med oss i JM@home AB? Vi söker en hyresadministratör som vill vara med att bygga upp en ny organisation. Du drivs av engagemang och nyfikenhet för att underlätta förvaltningen i bostadsrättsföreningar. Du är har hög känsla för service och kundfokus. Vi erbjuder dig en rolig, kreativ och nyskapande miljö där allas bidrag väger lika för att skapa ett vinnande bolag inom JM och bostadsmarknaden. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Solna. 

 

Arbetsuppgifter 

I rollen som hyresadministratör hos oss kommer din huvudsakliga uppgift vara hyres- och avgiftsadministration för bostadsrättsföreningar och kommersiella lokaler. Det innebär avisering, hantering av inbetalningar, överlåtelser, pantsättningar, påminnelse- och kravhantering m.m. Arbetet sköts till största del i vårt fastighetssystem Incit Xpand där vi gärna ser att man besitter systemkompetens.  

 

Utbildning / Erfarenhet 

Du som söker har en gymnasial utbildning och har du även utbildning inom fastighetsjuridik är det meriterande. Du har minst tre års erfarenhet av hyres-/avgiftsadministration eller motsvarande, gärna från eller inom bostadsrättssektorn eller fastighetsbranschen. Har du arbetat med lokaluthyrning eller med kommersiella lokaler är även detta meriterande. Du har mycket goda kunskaper i MS Office och vi ser gärna att du har arbetat i någon typ av ärendehanteringssystem. Du behärskar svenska och engelska i så väl tal som skrift. 

För att lyckas i rollen tror vi att du har en god kommunikativ förmåga samt är strukturerad och noggrann. Du har ett positivt förhållningssätt och bidrar aktivt till utveckling och förbättringar i processer och rutiner. Vidare tror vi att du är kvalitetsmedveten och serviceinriktad med ett stort kundfokus. Du tycker om att samarbeta och hjälper gärna till det behövs. 

 

Urval och intervjuer sker löpande, välkommen med en ansökan redan idag. 

 Ansök nu

Sista ansökningsdag : 30 november . Arbetsort : Stockholm

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från JM

Alla jobb hos JM

Liknande jobb AVGIFTS- OCH HYRESADMINISTRATÖR TILL JM@HOME AB